کد خبر 540176
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

سامانه بارشی از سمت جنوب و جنوب غرب از روز شنبه هفته آینده وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی، رگبار باران، وزش باد، گاهی رعد و برق در این نواحی خواهد شد.

 به گزارش مشرق، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز در برخی نقاط شمال شرق، جنوب شرق و ارتفاعات شمال غرب رشد ابر و وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان، قم و تهران وزش باد پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس امروز مواج است.

از بعدازظهر روز آینده و شنبه هفته آتی با عبور موجی از جنوب شرق کشور، در شرق استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده، ورزش باد و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

از روز شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت جنوب و جنوب غرب وارد کشور شده و سبب ابرناکی، رگبار باران، وزش باد، گاهی رعد و برق در این نواحی خواهد شد.

روز یکشنبه هفته بعد، این سامانه علاوه بر نواحی مذکور، شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روز دوشنبه هفته آینده با کاهش ابرناکی از سمت غرب، سامانه در نواحی مرکزی و نیمه شرقی فعال خواهد بود.

بنابراین گزارش آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود، بیشینه و کمیته دما در این استان فردا به ترتیب 19 درجه و 5 درجه خواهد بود؛ همچنین روز شنبه هفته آتی آسمان استان تهران کمی ابری و در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و اواخر وقت افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

آسمان اغلب استان‌های کشور فردا صاف تا کمی ابری است.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 8 درجه زیر صفر و کردستان با دمای یک درجه بالای صفر، سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 29 درجه بالای صفر و کرمان با دمای 28 درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 0
    آخه کدوم کارشناسی دمای هوا رو استانی اعلام‌میکنه؟ دو نقطه در یک استان در یک ساعت ممکنه تا بیست درجه هم‌اختلاف دما داشته باشن؛ این دمایی هم که شما زدید برای مرکز اون استانهاست نه کل استان ۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس