کد خبر 539973
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

استاد دانشگاه و فعال فرهنگی انگلیس را جزیره کوچکی دانست که به پایگاه صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، با بیان اینکه مجلس ما انگلیسی نخواهد شد، اظهار داشت: مردم ایران به لیستی که انگلیسی‌ها ترویج می‌کنند غضبناک می‌شوند و کسی در کشور جرأت نمی‌کند که انگلیسی باشد.

وی به کسانی‌که در مقابل غرب انعطاف بیشتری دارند، گفت: انگلیس می‌خواهد در عرصه سیاست آنها را وارد مجلس کند ولی نفس این دخالت‌ها شوم است و مردم هر کسی را که بخواهند تشخیص دهند انتصاب می‌کنند.

پناهیان در رابطه با لیست 10 نفره منتشر شده منصوب به وی ادامه داد: من لیستی نداده‌ام ولی بعضی از جوان‌ها می‌گویند که برای جلوگیری از مهندسی آرا باید کاری کنیم و من نظر نهایی خود را گفتم و در مقام اینکه یک فکری است این را ارائه دادم که بررسی کنند.

این فعال فرهنگی و استاد دانشگاه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند اگر انگلیس و دشمن از شما حمایت کرد، به خود شک کنید، اظهار کرد: اصلاح طلبان باید بررسی کنند که چه کاری انجام داده‌اند که به اینجا رسیدند و نباید آنها فرافکنی کنند.

وی درباره لیست‌های ارائه شده تصریح کرد: ما این لیست ها را واقعا انگلیسی نمی‌دانیم ولی همین مقدار تمایل استکبار به آنها پیش ملت ما بد است.

پناهیان در رابطه با انگلیس گفت: انگلیس خودش جزیره کوچکی است ولی پایگاه صهیونیست‌ها شده است و استکبار با افرادی است که کمتر اهل مقاومت هستند رابطه برقرار می‌کنند و آقایان باید دشمن را از خود ناامید کنند.

وی با توجه به قرار گرفتن نام آیت‌الله موحدی کرمانی در لیست آقای هاشمی بیان کرد: ظاهراً قرار دادن اسم آقای موحدی کرمانی بدون هماهنگی بوده  و بسیاری از افراد در این لیست قرار ندارند و لیست جامعه مدرسین محور است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 0
    با تشکر از روشنگری استاد پناهیان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس