کد خبر 539692
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

زننده هر دو گل پیروزی بارسلونا در بازی رفت این تیم برابر آرسنال در دور رفت از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نتیجه‌ای که آبی‌و‌اناری‌ها در این بازی کسب کردند را عالی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان آرسنال بود و توانست این تیم انگلیسی را در ورزشگاه امارات با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که هر دو گل این بازی را لیونل مسی به ثمر رساند تا بارسا گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بردارد.

لیونل مسی پس از این بازی با شبکه TV3 اسپانیا، گفت: ما برابر تیمی فوق‌العاده،‌ یک بازی استثنایی ارائه کردیم. از شیوه بازی‌مان در تمام طول مسابقه راضی هستم و فکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان آرسنال در نیمه اول واقعاً با جان و دل بازی و به یکدیگر کمک می‌کردند اما ما می‌دانستیم که آنها در نیمه دوم نمی‌توانند فشاری که ما می‌آوریم را تحمل کنند.

مسی افزود: ما شروع به پیدا کردن فضا برای انجام حملات‌مان کردیم و توانستیم گل اول را هم بزنیم. آرسنال تیمی است که توانایی انجام هر کاری را دارد اما ما با نتیجه‌ای عالی خانه این تیم را ترک می‌کنیم. مثل همیشه با این طرز تفکر که باید بازی را ببریم، پا به میدان گذاشتیم و به هدف‌مان هم رسیدیم. خوشبختانه این بار توانستم از روی نقطه پنالتی گلزنی کنم. ما (مهاجمان بارسا) در این فصل تعدادی از پنالتی‌های‌مان را هدر دادیم اما این به خاطر آن بوده است که دروازه‌بان‌ها کارشان را مقابل ما خوب انجام می‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس