دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تصمیم واحدی اصولگرایان در این دوره گرفته‌اند، گفت: تاکید ما رای دادن به همه 30 نفر لیست ائتلاف در انتخابات است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز (سه شنبه 4 اسفند) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که مردمی داریم انقلابی و به اصول و ارزش‌ها پایبند هستند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه تمام عزیزان اصولگرا جمع شده و تصمیم واحدی گرفتند، خاطرنشان کرد: ظاهرا این بار این وحدت اصولگرایی بی‌سابقه است و خدا را بابت این مسئله شکر می‌کنیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مسئله وحدت را از مسائل اصلی دین برشمرد و افزود: عزیزانی در این زمینه و برای وحدت اصولگرایی فعالیت و تلاش بسیاری کرده و حدود 100 ساعت و چندین ماه کار کرده‌اند و انشاءالله این لیست می‌تواند مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به ترکیب لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: افرادی که ما از حضور آنها استفاده کردیم، استعدادهای فراوانی دارند و به درد مجلس می‌خورند و عناصر ولایی محسوب می‌شوند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه این افراد صاحب تخصص و شجاعت بوده در مقابل آمریکا می‌ایستند، ادامه داد: بنابراین افرادی اینچنینی در لیست اصولگرایان قرار دارند و ما توصیه می‌کنیم که به همه این لیست رای داده شود.

رئیس ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: درباره کسانی که احتمال می‌دهید در انتخابات شرکت نمی‌کنند، با آنها صحبت کنید و سعی کنید بین خویشاوندان و آشنایان خود بگردید و اگر گلایه‌هایی دارند به آنها بگویید که اکنون وقت گلایه نیست و فعلا باید به داد کشور رسید.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حتی کسانی که نظام و ولایت را قبول ندارند در انتخابات شرکت کرده و برای ایران مقتدر و عزیز رای بدهند، گفت: باید به کسانی رای داد که مقتدرانه مقابل آمریکا بایستند و از این رو مسئله اول حضور در پای صندوق‌های رای و نکته دوم رای دادن به اصلح است.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: نیازی نیست که بر روی هر 30 نفر دقت کنید چرا که رهبر انقلاب گفتند اگر دیدید لیستی توسط افراد مومن و متدین بسته شده است به آن اعتماد کنید و به همه آن رای دهید. چرا که بر روی این لیست کار شده است.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به لزوم انتخاب چهره‌های جوان تاکید کرد: باید استعداد جوانان به نفع کشور و انقلاب به کار بیفتد.

وی حضور در پای صندوق‌های رای را مسئله‌ای بسیار مهم توصیف کرد و افزود: باید گلایه‌ها را کنار بگذاریم چرا که جمعه روز امتحان و روزی است که به شما نمره می‌دهند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به واقعه کربلا یادآور شد: در آن زمان خیلی از افرادی که پایبند به عبادت بودند به کربلا نیامدند. بنابراین در مواقعی که سرنوشت تعیین می‌شود،‌حضور داشته باشیم و روز جمعه روز تعیین سرنوشت کشور است.

رئیس ائتلاف اصولگرایان با اشاره به تشکیل دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان با رای مردم در روز جمعه خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان باید مسئله رهبری را تعیین کند؛ انشاءالله خداوند به مقام معظم رهبری طول عمر بدهد و رهبری ایشان به ظهور امام زمان (عج) متصل شود.

وی در عین حال ادامه داد: اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد؛ مجلس خبرگان باید رهبری را تعیین کند و به تعبیر رهبر انقلاب، کلید نظام به دست رهبری است.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه به تهیه لیست انتخابات خبرگان از سوی جامعتین اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین بر روی لیست‌های خبرگان کار و بررسی کرده‌اند و روی افراد این لیست‌ها کار شده است. بنابراین مسئله ساده نبوده و بسیار حیاتی است.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه مبادا در روز جمعه برخی نمره صفر بگیرند، خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی که در دسته‌بندی خود سیئاتی دارند روز جمعه بتوانند آن را محو و تبدیل به حسنات کنند.

وی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان، دادن لیست و تشکیل مجلس گام اول است و ما گام‌های دیگری پیش رو داریم، افزود: انشاءالله وحدت اصولگرایان برکت زیادی دارد و ما برنامه‌هایی نیز داریم.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان متذکر شد: ما با کسانی که به مجلس رفته یا نرفته‌اند و یا به نفع لیست اصولگرایان انصراف داده‌اند برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف داریم که پیگیری اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم از جمله این برنامه‌هاست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس