سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، با اشاره به روند به وحدت رسیدن جریان‌های اصولگرایی گفت: روز جمعه نوبت مردم است که به تلاش‌های اصولگرایان برای رسیدن به وحدت پاسخ دهند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان در مدرسه عالی شهید مطهری با بیان اینکه انتخابات یکی از گذرگاه‌های حساس برای ملت ایران است، گفت: مردم می‌توانند در انتخابات احساس هویت سیاسی کنند و انتخابات فرصتی برای اعمال حاکمیت ملی و تجلی اراده ملی است.

وی در ادامه با اشاره به روند به وحدت رسیدن اصولگرایان گفت: هفتم اسفندماه یعنی 3 روز دیگر یک امتحان دیگری برای ملت ایران است و فرصتی است که ملت ایران بصیرت خود را در این امتحان نشان دهند.

حداد عادل با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم و خبرگان برای احزاب، جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی نیز یک امتحان است، گفت: خوشبختانه احزاب، جریان‌ها، جمعیت‌ها و تشکل‌های اصولگرا تا اینجای کار از این امتحان موفق بیرون آمدند و پس از اینکه در سال‌های گذشته میان جریان‌های مختلف اصولگرایی اختلاف سلیقه بوجود آمده بود و آنها از این مسئله تجربه تلخی را پیدا کردند در ماه‌های اخیر با جمع‌بندی تجربه گذشته و عبرت گرفتن از گذشته توانستند به وحدت برسند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: اصولگرایان با سازوکار مورد قبول همگان از میان 190 داوطلب اصولگرایی مجلس دهم طی چند مرحله به یک فهرست 30 نفره رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: کاری که ما در جریان‌های اصولگرایی باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و جمعه نوبت شماست که به این تلاش سختی که از سوی جریان‌های اصولگرا صورت گرفت و آنها را به وحدت رساند پاسخ مناسب دهید.

وی ضمن توصیه‌ای به حاضران در این مراسم گفت: روز جمعه سعی کنید به هر 30 نفر حاضر در لیست اصوگلرایی برای انتخابات مجلس تهران رای بدهید. مبادا فکر کنید به همان چند نفر در لیست رای دادن کافی است. بلکه از قبل اسامی مورد نظرتان را آماده کنید و در پای صندوق رای به همه 30 نفر رای دهیم.

حداد عادل همچنین افزود: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز به همان فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رای دهید و به همه افراد حاضر در این لیست رای دهید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس