حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لیست جامعتین در خبرگان حمایت کرد.

به گزارش مشرق، حزب موتلفه اسلامی از ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات نمادی از مردمسالاری دینی است. جمهوری اسلامی از آغاز با تکیه به آراء عمومی ارکان نظام را شکل داده است و هیچ تصمیمی در نظام بدون رای ملت مشروعیت ندارد. انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی برگزار می شود که قدرتهای بزرگ به ویژه آمریکا و انگلیس در صدد اثر گذاری و اخلال در رای ملت هستند. ملت بیدار ایران با رای قاطع خود به فهرست های انقلابی مشت محکم بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

در این بیانیه تصریح شده است: اقتدار ملی ایرانیان همواره متکی بر رای آگاهانه توده های مردم بوده است. دشمن از این اقتدار بارها ضربات سنگینی خورده است. این بار هم به حول و قوه الهی مردم عزم خود را در مبارزه با آمریکا و غرب با رای آگاهانه و مدبرانه و هوشمندانه نشان خواهند داد.

حزب موتلفه اسلامی بر اساس نیازهای مردم در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در کنار دیگر احزاب اصولگرا با رویکرد پاسخ به دغدغه های مردم به ویژه در حوزه اقتصاد به فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران و شهرستانها رای خواهد داد. همچنین در مورد انتخابات خبرگان به فهرست جامعتین در سراسر کشور رای خواهیم داد.

فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان محصول عقل جمعی انقلابیون و میثاق آنها در پایبندی به خط مبارک امام و رهبری است. روز 7 اسفند1394 همگی به پای صندوقهای رای خواهیم رفت و با رای به ائتلاف بزرگ اصولگرایان امنیت ملی را تضمین و کشور را بیمه خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس