کد خبر 539198
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

بادامچیان با اشاره به اینکه حزب موتلفه حزب نظام و حاکمیت است، بیان کرد: حزب موتلفه در زمینه اعتلاف اصول‌گرایان نیز پایه اصلی بوده است.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان دوشنبه‌شب در جمع اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: این انقلاب با خون شهدا ایجاد شده و اقتدار کنونی نیز مرهون خون شهدا است و در انتخابات باید توجه ویژه‌ای به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی با اشاره به تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان در جامعه روحانیت مبارز با محوریت آیت‌الله موحدی کرمانی، خاطرنشان کرد: برخی افراد می‌خواستند جامعه مدرسین حوزه علمیه و روحانیت مبارز را در مقابل هم قرار دهند و مانع اتحاد موجود شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس باید قوی، مسلط، مقتدر و توانمند باشد، اضافه کرد: باید مجلسی شکل بگیرد که نظارت جدی بر دولت داشته باشد و سیاست‌های رهبری را اجرا کند.

وی تاکید کرد: برای اینکه مشکلات کشور رفع شود و شاهد توسعه کشور باشیم، باید افرادی پاک و سالم، مقتدر، متدین، امتحان پس داده و هماهنگ و همراه با ولایت به مجلس دهم راه یابند.

بادامچیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی اقتداری عظیم دارد و همه کشورهای جهان از جمله کشورهای قدرتمند در پی ارتباط با نظام اسلامی و مسلمانان هستند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: دشمنان برای رفع مشکلات می‌نشینند و با ما مذاکره می‌کنند و آنها اکنون از اسلام نمی‌ترسند بلکه ترس آنها از بیداری اسلامی است که با محوریت ایران شکل گرفته است.

وی به برخی از مشکلات داخل کشور از جمله مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی و . . . اشاره کرد و افزود: علاوه بر حفظ اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف، باید برای رفع مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

بادامچیان با اشاره به اینکه حزب موتلفه حزب نظام و حاکمیت است، بیان کرد: حزب موتلفه در زمینه اعتلاف اصول‌گرایان نیز پایه اصلی بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های تفرقه‌افکنانه بی‌بی‌سی و کینه و بغض این شبکه در مقابل نظام اسلامی، افزود: بی‌بی‌سی اخیرا اعلام کرده است که به آیات عظام جنتی، یزدی و مصباح رای ندهید و این موضوع بیانگر بدبختی آنها است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس نباید به دست افراد نااهل و نامحرم بیافتد، گفت: مشکلات کشور به دست افرادی با تفکرات چپ و اصلاح‌طلبی و چپ دولتی حل نمی‌شود زیرا ذهن آنها حلال مشکلات نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید به افرادی رای دهیم که در خط امام و ولایت حرکت کنند، تصریح کرد: افرادی که در پی جناح‌بازی و مال‌اندوزی باشند به درد حضور در مجلس نمی‌خورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس