بازیگر سریال «غیر علنی» گفت: در مورد مهاجرت برخی از هنرمندان به شبکه‌های ماهواره‌ای فقط می‌توانم این موضوع را با واژه سراب یاد کنم.

به گزارش مشرق، متین ستوده بازیگر سریال «غیر علنی» گفت:‌ مدتی مشغول بازی در سریال «غیر علنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت بودم که در حال پخش است.

وی ادامه داد:‌در این سریال همانطور که دیدید نقش «ریحانه عنایت» دختر خبرنگاری را بازی می‌کنم که نقش مقابل و در واقع نامزد «امیررضا پورکریمی» با بازی «برزو ارجمند» است.

این بازیگر همچنین افزود: به این دلیل که کلیت این سریال طنز موقعیت است، به هر حال شخصیت من نیز رگه‌هایی کمیک دارد و زیاد جدی نیست؛ اما در محیط کار کاملا جدی است و نسبت به کارش متعهد است.

بازیگر فیلم سینمایی «خانه دیگری» درباره ارتباط با ویژگی‌های یک خبرنگار نیز بیان داشت: بخشی از این موضوع وابسته به متن و شخصیت‌پردازی توسط نویسنده و بخشی از آن هم مدیون مشورت‌هایم با کارگردان بود و تمام تلاش خود را به کار بستم تا خبرنگاری را به بهترین نحو ممکن بازی کنم.

بازیگر سریال «میکائیل» ادامه داد:‌ سریال «غیر علنی» بیشتر به حواشی انتخابات می‌پردازد و قصه‌ای است که در کنار انتخابات اتفاق می‌افتد. من نیز از متن و کارگردانی و همه عوامل سریال راضی هستم و خوشحالم که در این اثر بازی کردم چراکه هر کدام از بهترین‌ها هستند.

وی درباره همکاری خود با مهرداد خوشبخت نیز افزود:‌ ایشان کارگردان خوش اخلاق و کار بلدی است که تبادل نظر یکی از اصول کاری‌شان است و از این همکاری لذت می‌برم. همچنین فضای کار مفرح و شاد است و هر کدام از بازیگران به نوبه خود سعی کردند تا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

بازیگر سریال «یادآوری» درباره انتخاب نقش‌هایش بیان داشت: معتقدم که هنوز اول راه هستم و دوست دارم همچنان تجربه کسب کنم و ممکن است این موضوع تا ده سال دیگر نیز ادامه پیدا کند. اما در هر حال دوست دارم با کارگردان‌های خوشنام همکاری کنم و تا الان نیز این اتفاق برایم افتاده است و در جهت پیشرفتم کمک بسزایی داشته است.

ستوده با اشاره به مهاجرت برخی از هنرمندان به شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: فقط می‌توانم از این موضوع با واژه سراب یاد کنم. نمی‌توانم در این باره قضاوتی انجام دهم چراکه در جایگاه قضاوت درباره این افراد نیستم و نمی‌گویم که کار درستی انجام دادند و یا نه. تنها نظرم را نسبت به این موضوع، «سراب» عنوان می‌کنم چراکه چیزی جز سراب نیست.

سریال «غیر علنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی رضا جودی هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    خانم نمی تونه قضاوت کنه که کار درستی انجام دادن یا نه؟!! عجب پس توصیف کار انان با واژه سراب چه محلی از اعراب داره اینجا خواهرم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس