دو مظنون در ارتباط با قتل یک امام جماعت در شهر راچدیل انگلیس بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، یک مرد 21 ساله و یک پسر 17 ساله در ارتباط با مرگ امام جماعت شهر "راچدیل" انگلیس دستگیر شده‌اند.

روز پنجشنبه "جلال الدین"، 56 ساله،درحالی که به دلیل آسیب جدی که به سرش وارد شده بود، در زمین بازی کودکان این شهر پیدا شد. امدادگران و پلیس در صحنه حضور داشتند، اما وی به دلیل میزان شدت جراحاتی که به سرش وارد شده بود بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت.

تصور پلیس این شهر بر این است که این امام جماعت در راه خود به خانه و بعد از صرف شام در خانه یکی از دوستانش و پس از حضور در نماز در مسجد جامع "جلالیا(Jalalia )در خیابان "ترافالگار"، جایی که او به عنوان امام جماعت و قاری قرآن شناخته می‌شد مورد حمله قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که پلیس منتشر کرده است حمله در فاصله زمانی  08:41-08:55 صورت گرفته است. گفتنی است پلیس این دو مظنون به قتل را به فاصله کوتاهی بازداشت کردند؛ هر دو مظنون برای بازجویی‌های بیشتر در بازداشت خواهند ماند.

در این رابطه و روز جمعه یک مرد 31 ساله به اتهام قتل دستگیر شد اما بعد آزاد شد.

بر اساس گزارش گاردین،کارآگاهان گفته‌اند که آنها هنوز انگیزه این قتل را نمی‌دانند و انگیزه نژادپرستی در مورد این حمله رد نشده است.

گفتنی است "شجاع شفیع"، دبیر کل شورای مسلمانان انگلیس در این رابطه گفته است: "ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده وی، دوستان و جامعه "راچدیل" برای از دست دادن مردی که نقش مهمی در جامعه ما بازی می‌کرد ابراز می‌داریم.

وی افزود:"این اولین بار نیست که یک امام جماعت در راه مسجد به خانه به قتل رسیده است، و ما می‌خواهیم جامعه مسلمانان بیشر مراقب  خوشان باشند تا دیگر شاهد این اتفاقات غم‌انگیز نباشیم".

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس