نخست وزیر انگلیس به نقش مهم این کشوردراعمال تحریمها ضد ایران افتخار کرد.

گروه فیلم و صوت مشرق،‌ نخست وزیر انگلیس اذعان کرد:  اعمال تحریمهای موثر علیه ایران و روسیه با عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا ممکن شد و انگلیس رکن اصلی میان اروپا و آمریکا برای اثر گذاری این تحریمها بود.

{$sepehr_media_1400812_400_300}
 دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی در پارلمان این کشور درباره ایران و توافق هسته ای گفت: وقتی مساله کمک به حل مسائل در جهان باشد، کاری که به امنیت بیشتر مردم کشورمان منجر می شود، توافق بهتر و بزرگتر درباره تغییرات آب و هوایی، به دست آوردن امتیازات بیشتر در حالیکه در داخل اتحادیه اروپا هستیم، حصول اطمینان از تحریمهایی ضد ایران که کار ساز باشد تا آنها برنامه هسته ای خود را رها کنند، آیا ما این کارها را از طریق اتحادیه اروپا و دیگر نهادها انجام می دهیم؟ قطعا همین طور است، اطمینان از اینکه می توانیم در برابر تجاوز روسیه در اوکراین بایستیم، ما رکن اصلی میان اتحادیه اروپا و آمریکا برای موثر شدن این تحریمها بوده ایم.

اگر در این مدت ، ما خارج از اتحادیه اروپا بودیم، نمی توانستیم در تصمیم گیریها خیلی تاثیرگذار باشیم، در حالیکه به علت عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا، این ما هستیم که در مسائل میان اروپا و آمریکا تصمیم سازی می کنیم و تصمیمها را جلو می بریم و ما به این طریق کارها را برای مردم خود انجام می دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس