کد خبر 539184
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

شجاعت وصیانت از آرمانهای انقلاب،ویژگی خاصی است که نهادهای تصمیم گیر کشور بایدهمواره به آن آراسته باشند.

گروه فیلم و صوت مشرق، مهمترین نهاد تصمیم گیر کشور هم  مجلس شورای اسلامی است اما در گذشته داشته ایم که مجلس در زمان هایی مرعوب بیگانگان بوده و منافع ملی بطور جدی تهدید شده و طمع بیگانگان به کشور نیز بیشتر شده است.

مرعوب بودن در برابر بیگانگان کار را بجایی رساند که برخی نمایندگان دلبسته غرب  به کشورشان پشت کردند و درآنسوی مرزها، میهمان دشمنان ملت بزرگ ایران شدند.

{$sepehr_media_1400801_400_300}
دانلود

از این روست که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان شرقی تاکید کردند : اگر مجلس بدنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی باشد، ریل گذاری آن در جهت این هدفها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و امریکا، و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.

اما کدام مجلس تأمین کننده اهداف و آرمان‌های ملت انقلابی ایران است؟ مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب ؟
مردم در پاسخ به این پرسش که ملاک های مجلس انقلابی چیست ، می گویند : مجلس انقلابی مجلسی است که در جهت آرمان های امام ، انقلاب و شهدا حرکت کند و منافع مردم و منافع ملی را در نظر بگیرد.

آنها می گویند نقطه مقابل مجلس انقلابی مجلسی است که حرف  دشمن را تکرار و هدف او را تعقیب کند و این همان مجلس مرعوب است.

راهبرد انتخابات هفتم اسفند ، حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات است ، انتخاباتی که زمینه ساز تشکیل مجلس دلبسته انقلاب و مردم و مقاوم در برابر دشمن باشد. این مجلس مطمئنا در همه عرصه ها، انقلابی می ماند و می تواند ضمن دوری از اشرافیگری، اهداف و آرمان های انقلاب و مطالبات مردمی را پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس