کد خبر 539143
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

بازیگر سریال امام علی (ع) شرکت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی عنوان کرد و گفت درواقع این موضوع دستور دینی ما است.

به گزارش مشرق، داریوش ارجمند درباره مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: ایرانیان با توجه به درک بالایی که در مسائل سیاسی داشته اند همواره در زمان ها مورد نیاز با مشارکت خود از کیان کشور دفاع کرده اند.
وی افزود: هنرمندان نیز خارج از مردم عادی نیستند و همواره با مشارکت در انتخابات به دنبال عزت کشور بوده اند.

این بازیگر سینما ادامه داد: البته حضور هنرمندان در میان نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز به افزایش مشارکت هنرمندان کمک خواهد کرد چون به هر حال این قشر از افراد جامعه نیز به حضور یک نماینده در مجلس نیاز دارند.

ارجمند با اشاره به اینکه فرهنگ از جمله مواردی است که همه ما در مقابل آن مسئول هستیم و با رعایت آن می توانیم رفتار های انسانی را در کشور ارتقاء دهیم، اظهار داشت: انتخاب درست نماینده ارتباط مستقیم با قانون هایی که در کشور وضع می شود دارد بنابراین باید با انتخاب درست به اتخاذ تصمیم صحیح کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آیه شریفه «فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ»، خاطرنشان کرد: در این آیه بشارت داده شده است که به سخنان گوش فراداده و بهترین ها را فراگیرید.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس