عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نیروهای وارد شده از ترکیه به خاک سوریه، اساساٌ روحیه جنگیدن ندارند، این اقدام را به یک بلوف سیاسی تشبیه کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری  با اشاره به ورود 2 هزار نیروی تروریست از خاک ترکیه به سوریه در دو روز اخیر، اظهار داشت: ورود این تعداد نیرو نشان می‌دهد که تلاش آنها برای ورود به خاک سوریه، بیشتر یک شعار و بلوف است.

وی ادامه داد: وقتی در چنین منطقه وسیعی که این درگیری جریان دارد، 2 هزار نیرو وارد می‌شود، یعنی در حد کمتر از یک تیپ نظامی وارد عمل شده اند و این، بیشتر یک بلوف سیاسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این اقدامات عمدتاً با هدف تبلیغات روانی انجام می‌شود، تصریح کرد: واقعیت‌ها نشان می‌دهد که نیروهای وارد شده از ترکیه، اساساً روحیه جنگیدن در سوریه را ندارند.

کوثری با اشاره به آثار این قبیل تحرکات نظام سیاسی ترکیه گفت: کمترین اثر این تحرکات این است که مردم ترکیه علیه نظام حاکم خود تندتر خواهند شد.

وی تاکید کرد: این اقدامات قطعاً نتیجه ای عاید سران ترکیه نخواهد کرد و نیروهای سوری نیز توان برخورد با این تعرضات را دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    نزول الترک فی الشام....یوم الخلاص

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس