مشاور وزیر خارجه سابق آمریکا با استناد به منابع موثق و رایانامه‌های وزیر خارجه قبلی این کشور مدعی زد و بند حزب‌الله لبنان و دستگاه اطلاعاتی کوبا برای حملات انتقام جویانه علیه اسرائیل و برخی کشورهای غربی شد.

به گزارش مشرق، وبگاه لبنانی «نهارنت» نوشت: آخرین رایانامه‌های «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا که ازسوی وزارت خارجه این کشور منتشر شده است، نشان می‌دهد که حزب‌الله لبنان در پی ساخت پایگاه‌هایی در کوبا برای حمله به منافع غرب است.

«سیدنی بلومنتال» روزنامه نگار آمریکایی و از مشاوران بسیار نزدیک به هیلاری کلینتون مطلع در این زمینه گفت که اطلاعاتش را از منابع فوق سری کسب کرده است.

 بلومنتال افزود که «موساد» دستگاه جاسوسی اسرائیل نیز بر این باور است  منافع دیپلماتیک و اقتصادی اسرائیل در هدف حزب‌الله قرار دارند البته منافع مرتبط با آمریکا و انگلیس چون هئیت‌های دیپلماتیک و بانک‌های مهم نیز در فهرست حملات حزب‌الله خواهند بود.

 ظاهرا در رایانا‌مه هیلاری کلینتون که خبرنگار فوق بدان استناد کرده ، آماده است که «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان مذاکراتی را با دستگاه اطلاعاتی کوبا داشته و به آن‌ها قول داده که اعضای گروهش بدون جا گذاشتن هیچ مدرکی مبنی بر کمک کوبا به آن‌ها، عملیات خود را از آمریکای لاتین علیه منافع غرب واسرائیل انجام می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس