به گزارش مشرق، محمداسماعیل کوثری کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در همایش جوانان فاطمی که عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نسل اول انقلاب کارهای بزرگی انجام دادند چرا که متوجه شدند می‌توانند کار بزرگی بکنند و اقداماتی که در دوران دفاع مقدس آغاز شد و اقدامات دیگر در زمینه موشکی و هسته‌ای نشان داد که جوانان می‌توانند با موفقیت صددرصد به نتیجه برسند؛ بنابر این آینده مملکت دست جوانان است و جوانان باید کشور را به پیش ببرند.

مصباحی‌مقدم: دولت یازدهم به جوانان توجه نمی‌کند/ کوثری: متوسط سن فرماندهان دفاع مقدس 25 سال بود/ حداد: BBC برای انتخابات ایران برنامه‌هایی دارد/ طبیب‌زاده: تلاش جوانان برای صیانت از دستاوردهای هسته‌ای قابل تقدیر است

وی ادامه داد: اگر جوانان این موضوع را باور کنند و با نگاه مثبت و انگیزه الهی کار کنند، می‌توانند اقدامات بزرگی را انجام دهند و این حرف‌ها، شعار نیست. حتی سیاستمداران و نظامیان دنیا نیز باور کردند که متوسط سن فرماندهان دفاع مقدس که دشمن را با ذلت و خواری بیرون کردند، 25 سال بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در ادامه این نشست با بیان اینکه نقش ملت خصوصا جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بود، گفت: ما این نظام را مدیون 3 عنصر اسلام، رهبری و مردم هستیم. در صدر اسلام دو عنصر اسلام و رهبری وجود داشت ولی عنصر سوم نبود و نتیجه این شد که حضرت علی(ع) خانه‌نشین شدند بنابر این نقش جوانان و مردم دارای اهمیت است به گونه‌ای که عنصر سوم یعنی مردم دو عنصر دیگر را از قوه به فعل درمی‌آورند.

وی گفت: انتقادی که به دولت یازدهم وارد است این است که چرا به جوانان نقشی نداده و بیشتر دولتمردان در سنین بالا قرار دارند؛ این افراد حوصله، توانایی و نشاط بالایی ندارند و به روز هم نیستند. پیرمردهایی که سنی از آنها گذشته باید پشت نسل جوان قرار گیرند ولی حالا اداره وزارتخانه‌ها را عهده‌دار هستند.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم تاکید کرد: حل مشکلات کشور در حوزه مدیریتی بستگی به حضور جوانان است.

فاطمه آلیا کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم با اشاره به انتظار مقام معظم رهبری از جوانان گفت: مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند که جوانان باید به دنبال علم، تحصیل و تهذیب بروند و خودسازی کنند تا اگر دشمن خواست به فرهنگ و باور آنها نفوذ پیدا کند، موفق نشود و دیدیم که وقتی دشمنان شهید ا حمدی روشن را نشانه گرفتند، جوانان ما پویشی با نام احمدی روشن‌ها تشکیل دادند.

وی ادامه داد: ما در خصوص معیشت در دوره‌های قبلی مجلس قوانین زیادی تصویب کردیم که اجرایی نشده است و باید در دوره بعدی اجرایی شدن این قوانین را پیگیری کنیم. رونق کسب و کار، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت از دیگر برنامه‌های ما در مجلس آینده است.

فاطمه رهبر کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در ادامه این همایش با اشاره به عدم توفیق وزارت ورزش و جوانان در خصوص رسیدگی به مطالبات جوانان گفت: ما در مجلس سازمان ملی جوانان را با تصور اینکه این سازمان تبدیل به وزارتخانه شود و ساختار اداری آن سامان یابد و مسائل جوانان را بهبود ببخشد، تبدیل به وزارتخانه کردیم ولی اهداف ما محقق نشد. لذا در مجلس بعدی به این موضوع ورود پیدا کرده و برعملکرد این وزارتخانه نظارت داشته و آن را بازنگری می‌کنیم.


عبدالملکی در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان:
نظام بانکی کشور جوانان را سرکوب می‌کند/ وجه قالب تسهیلات بانکی باید جوانان باشند

حجت‌الله عبدالملکی عضو لیست ائتلاف اصولگرایان تهران در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز در مؤسسه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد، اظهار داشت: صرفاً صحبت کردن از جوان‌گرایی کفایت نمی‌کند و ما برنامه ویژه‌ای برای جوانان داریم و ساختار اقتصادی کشور باید به نفع جوانان اصلاح شود.

عبدالملکی با بیان  اینکه سیستم بانکی کشور در حال حاضر جوانان را سرکوب می‌کند، ادامه داد: شبکه بانکی کشور حاضر نیست از صد هزار میلیارد تومان موجودی پس‌انداز قرض‌الحسنه، 8 هزار میلیارد تومان وام ازدواج هزینه کند.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت ورزش در حرکتی نمایشی صرفاً تفاهم‌نامه‌ای با بانک مرکزی امضاء کرد و از این رو شبکه بانکی وام‌های بزرگ خود را مطلقاً به جوانان نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه در ادبیات اقتصادی کشورهای پیشرفته وام‌های بزرگ به جوانان داده می‌شود، تصریح کرد: این جوانان هستند که فرصت کار و خدمت دارند و می‌توانند وام‌ها را بازگردانند.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه باید وجه قالب تسهیلات بانکی برای جوانان باشد، افزود: ما در این زمینه با توجه به ملاحظات قانونی برنامه داریم.

این کاندیدای مجلس با اشاره به بحث اشتغال بانوان، گفت: ما در کشور 19 میلیون زن خانه‌دار داریم که باید از آنها حمایت ویژه‌ای صورت گیرد و برای تمام آنها نیز رفاهی صادر شود چرا که امکانات این امر در کشور وجود دارد.

وی در پایان یادآور شد: ما باید سعی کنیم که تولیدات زنان خانه‌دار را نیز جزو تولیدات بیاوریم و آن را حساب کنیم از این رو نظام اقتصادی خانواده باید با یک مدل دیگر مورد توجه قرار بگیرد.


ناظمی اردکانی در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان:
جوانان سرمایه بی‌بدیل کشور هستند/ پیروزی انقلاب مدیون جوانان بود

محمد ناظمی اردکانی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه جوانان سرمایه بی‌بدیل کشور هستند اظهار داشت: نیروی جوان عامل پویایی و تحرک کشور است و ما در جنگ تحمیلی پیروزی‌های خود را نیز مدیون جوانان بودیم.

ناظمی اردکانی با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنده رئیس سازمان ثبت‌احوال بودم و در این سازمان آمار جمعیتی را منتشر کردیم که نشان دهنده کاهش نرخ رشد جمعیتی کشور بود و این آمار خدمت مقام معظم رهبری ارایه و منجر به اصلاح سیاست‌های کلی جمعیت شد.

عضو لیست ائتلاف اصولگرایان با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب درمورد نرخ جمعیت کشور و رفتن کشور به سمت سالمندی خاطر نشان کرد: ما باید گام‌های بلند خود را به سمت توسعه برداریم.


حداد عادل در جمع خبرنگاران:
بی‌بی‌سی برای انتخابات ایران برنامه‌هایی دارد/ مردم به هیچ وجه دخالت بیگانگان را تحمل نمی‌کنند

غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عصر امروز در حاشیه همایش جوانان ائتلاف اصولگرایان در جمع خبرنگاران درباره مهمترین مسئله اصولگرایان برای مجلس دهم اظهار داشت: مهمترین مسئله همان گونه که در شعارها نیز مطرح شد موضوع معیشت و اقتصاد است.

وی بر همین اساس دومین موضوعی که اصولگرایان در اولویت خود خواهند داشت را امنیت عنوان کرد و گفت: ما می‌بینیم که امروز در برخی کشورهای منطقه امنیت وجود ندارد اما در ایران به برکت جمهوری اسلامی شاهد امنیت هستیم؛ سومین موضوع نیز پیشرفت کشور از جهات مختلف علمی و فرهنگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تبلیغات بی بی سی در خصوص انتخابات ایران گفت: بی بی سی برنامه‌هایی دارد و می‌خواهد القا کرده و توصیه کند که به چه کسانی رای دهید و به چه کسانی رای ندهید و این درست نقطه مقابل انقلاب ماست و مردم به هیچ وجه این موضوع را تحمل نمی‌کنند که دولت بیگانه در امور کشور ما دخالت کند.

حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند اصولگرایان می‌خواهند با ورود به مجلس با برجام مخالفت کنند نظر شما در این زمینه چیست افزود: ما در مورد برجام همان نظری را داریم که مقام معظم رهبری دارند یعنی ما اصل مذاکره را نفی نمی‌کنیم و از تیم مذاکره کننده هم تشکر کرده و آن ها را وطن خواه می‌دانیم که تلاش خود را انجام دادند اما در عین حال به خارجی‌هایی همچون آمریکا اطمینان نداریم و توصیه‌مان به دولت این است که هم نسبت به اجرای مفاد برجام دقیق باشد و هم اگر برای فعالیت‌های اقتصادی پسابرجام می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای باشد که به استقلال اقتصادی ما کمک کند. نه اینکه موجب وابستگی اقتصادی شود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: ما با اصل برجام مخالفتی نداریم بلکه برجام را کار خطیری می‌دانیم که دولت مجلس و مردم باید درباره آن مراقب باشند و نفود بیگانه چه اقتصادی، چه فرهنگی و چه سیاسی در ایران تکرار نشود.

حداد عادل در پایان به وحدت اصولگرایان نیز اشاره کرد و گفت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان از تشکل‌ها و جریانات سیاسی اصولگرا شکل گرفت و امیدواریم این وحدت منجر به پیروزی ما در انتخابات شود.


زاکانی در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان:
تعامل و حضور در تشکل‌های دانشجویی از افتخارات من است/ امیدوارم قدر جوانان کشور را بدانیم

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش جوانان فاطمی ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در موسسه سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از توفیقات بزرگ من این است که بخش زیادی از جوانی خود را در دوران دفاع مقدس سپری کردم و پس از آن 14 سال در جنبش دانشجویی فعال بودم.

وی افزود: این دو ویژگی سهم زیادی از عمر من را به خود اختصاص داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون نیز تشکل‌های دانشجویی در ارتباط بوده و مسائل مختلف جوانان را هم دنبال می‌کنم، در صحنه جوانان بودن و تعامل داشتن با آنان از افتخارات بنده است که امیدوارم هم قدر آن را بدانیم و هم بتوانیم خدمتگزاران مردم به ویژه قشر جوانان باشیم.


آیت‌الله اعرافی در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان:
راه رهایی جهان اسلام از آشوب‌ها بازگشت به فقه سیاسی است

آیت‌الله اعرافی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با حضور در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایی عصر امروز دوشنبه در مؤسسه سرچشمه تهران برگزار شد با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک فسلفه سیاسی را بنیان نهاد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در جهان اسلام الگویی جدید را ارائه کرد که جایگزین فلسفه‌های سیاسی موجود است.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: جریان‌های دیگر نتوانسته‌اند ارزش‌های سیاسی را با آراء مردم گره بزنند که خروجی آن نیز القاعده و داعش است.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فسلفه سومی را در آن دوره مطرح کرد که مبتنی بر اندیشه الهی بود، تصریح کرد: بنابراین در چنین نظامی حتی عالی‌ترین مقام کشور که به همه نظام مشروعیت می‌بخشد، به آراء‌ مردم گره خورده است.

وی تاکید کرد: راه حل رهایی جهان اسلام از این آشوب این است که دنیای اسلام به فقه سیاسی برگردد و جوانان باید به این نگاه بلند توجه کنند.

آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: در نظام اسلامی ما ولایت فقیه ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است و جوانان ما باید این مسئله را فهم کرده و در عمق بخشی به آن توجه کنند و انتخابات این مسئله را کارآمد می‌کند.


طبیب‌زاده در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان:
تلاش جوانان برای صیانت از دستاوردهای هسته‌ای قابل تقدیر است

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به جوانان و فرزندان امام(ره) که پایه‌گذار جهاد سازندگی، سپاه پاسداران و فرماندهان جنگ تحمیلی بودند درود می‌فرستیم، اظهار داشت: ما به جوانان امروز که از تأسیسات نطنز و اراک حمایت کرده و برای صیانت از آن در مقابل مجلس تجمع کردند درود می‌فرستیم چرا که جوانان ما احساس کردند دستاوردهای هسته‌ای بازیچه مسائل سیاسی شده است.

عضو لیست ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: ما به جوانانی که برای اقتصاد مقاومتی وقت می‌گذارند و از مسائل دوره جوانی فراتر عمل می‌کنند، قدردانی کرده و بر آنها درود می‌فرستیم.


آلیا در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان:
جوانان سرمایه امنیت کشور هستند/ رونق کسب و کار مورد توجه مجلس آینده است

فاطمه آلیا عضو لیست ائتلاف اصولگرایان در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز در مؤسسه سرچشمه تهران برگزار شد، با بیان اینکه ما برای جوانانی که نماد ولایتمداری و انقلابی‌گری هستند احترام ویژه‌ای قائلیم اظهار داشت: ما جوانان دهه شصت در جنگ و انقلاب فرهنگی حضور داشتیم و در حال حاضر اهمیت توصیه رهبر انقلاب به جوانان را درک می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جوانان باید به دنبال علم، تهذیب و ورزش بروند، یادآور شد: در این صورت است که دشمن اگر بخواهد به اعتقادات، باورها و فرهنگ ما نفوذ کند موفق نخواهد شد.

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان انقلاب، احمدی‌روشن را به شهادت رساندند، جوانان ما پویش (ما همه احمدی‌روشن هستیم) را تشکیل دادند و برخی نیز برای تودهنی زدن به دشمن به رشته‌های هسته‌ای تغییر رشته دادند.

آلیا با اشاره به شعار ائتلاف درباره معیشت، امنیت و پیشرفت خاطرنشان کرد: ما قوانینی برای معیشت کشور تصویب کرده‌ایم، اما خوب اجرا نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس، توجه به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و کسب حلال و رونق کسب و کار را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: جوانان سرمایه امنیت ما هستند که قدرت بازدارندگی را برای کشور افزایش می‌دهند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بیوک ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بی بی سی رو بیخخیال مردم ایران مخاطب صفحات گهر بار مشرق اند
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    چقدر برچسب های این خبر کم اند.
  • جواد ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    آقا اسم دولت قبل رو نیارید لطفا
  • بید باهوش ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    ایول به جوانان مملکت
  • سوسن ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بی خبر بودم وگرنه حتما حاضر میشدم
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بیوک جان آفرین به تو با این نظرت :/
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    چرا؟؟
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    ایول به خودت
  • تورج ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    باخبر بودم ولی سر کار بودم و نمی تونستم حاضر باشم.
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    ای بابا بد ساعتی برگزار شد از دست دادیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس