نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات بی‌بی‌سی در مخالفت با برخی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم برخلاف گفته‌های بی‌بی‌سی عمل می‌کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حمایت بی‌بی‌سی از برخی کاندیداهای مجلس خبرگان و همچنین تاکید بر عدم رای دادم مردم به برخی دیگر از کاندیداها گفت: مردم باید برخلاف گفته بی‌بی‌سی عمل کنند و این کار را نیز انجام خواهند داد چون ملت ما مخالف صددرصد آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

وی درباره دلیل این اقدام رسانه سلطنتی انگلیس تصریح کرد: کار بی‌بی‌سی و انگلیسی‌ها اختلاف‌افکنی در بین ملت ماست و با همین هدف مسائل این چنین را در آستانه انتخابات مطرح می‌کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به درخواست بی‌بی‌سی مردم مبنی بر عدم رای دادن به حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح، پیرامون دلیل این درخواست گفت: رسانه‌های بیگانه و دشمن با افرادی نظیر آیت‌‌الله جنتی، یزدی و مصباح به این دلیل که در حال خدمت به نظام بوده و عناصر مفیدی هستند دشمنی می‌کنند و در مجموع نیز با هر کسی که انقلابی عمل می‌کند. این چنین دشمنی‌هایی وجود دارد.

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری درپاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای برای کسانی که بی‌بی‌سی از آنها حمایت کرده دارید؟ خاطرنشان کرد: این افراد باید از حمایت بی‌بی‌سی ابراز برائت کنند و بگویند که ما حمایت رسانه‌های بیگانه را نمی‌خواهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    کاش بیشتر توضیح میدادید
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    من به نفع کشور و خودم رأی میدهم، نه به حرف چپ و نه به حرف راست
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مردم فقط هنگام انتخابات برای احزاب سیاسی مخصوصا اصلاح طلبان عزیز هستند و پس از آن تا انتخابات بعدی....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس