کد خبر 538663
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳

رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" خبرهلاکت یکی از تروریستهای تبعه ترکیه عضو این گروه در نبرد با نیروهای کرد سوریه در اطراف شهر "اعزاز" واقع در شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" خبرهلاکت یکی از تروریستهای تبعه ترکیه عضو این گروه در نبرد با نیروهای کرد سوریه در اطراف شهر "اعزاز" واقع در شمال استان حلب سوریه خبر داده اند.

هلاکت تروریست ترک تبار در حلب+تصاویر

بنابر این گزارش، این فرد با نام "داوود یاشارلی" تبعه ترکیه و از ساکنین شهر غازی عنتاب در جنوب این کشور بود که در معیت گروهی دیگر از اتباع ترکیه برای مشارکت در نبرد با نیروهای کرد سوریه وارد خاک سوریه شده و روز گذشته در درگیریهای اطراف شهر اعزاز به هلاکت رسیده است. لازم به ذکر است که از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در سوریه دهها هزار تروریست از 84 کشور 5 قاره جهان با عبور از مرزهای ترکیه با سوریه وارد این کشور شده و به گروههای تروریستی تکفیری پیوسته اند.

هلاکت تروریست ترک تبار در حلب+تصاویر

هلاکت تروریست ترک تبار در حلب+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مشرق از تعداد کردهای داعش و ابولکوردی هم مطلب بزار
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    1 0
    سر دسته ی ترک های داعشی اردوغان جنایتکار است. ترکیه با حمایت از داعش برای همیشه روسیاه تاریخ شد و هرگز این لکه ننگ پاک نخواهد شد!!! تعداد کردهای داعشی در مقابل تعداد ترک های داعشی بسیار کم و اصلا قابل مقایسه نیست!!! بالاخره در هر ملتی خائن وجود دارد ولی نسبت آن مهم است!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس