داوطلب عضو ائتلاف اصولگرایان گفت: برخی می‌خواهند با دور زدن افکار عمومی از صندوق‌ها آرائی بیرون بیاورند که بوسیله آن مقابل رهبر بایستند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی داوطلب عضو ائتلاف اصولگرایان در همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهارداشت: در بین مسئولین کشور دو نگاه برای پیشبرد اهداف وجود دارد؛ نگاه اول اینکه راه سعادت جامعه همان پیمودن راه امام(ره) و انقلاب است،اما در مقابل افرادی وجود دارند که به واسطه خستگی و دلزدگی از شرایطی که برایشان پیش آمده است، دیگر امیدی به ادامه دادن آرمانهای انقلاب ندارند و مسیرهای دیگری را دنبال می‌کنند.

زاکانی ادامه داد: شرایط در حال حاضر به حدی حساس و خطیر است که دشمن تلاش دارد از خارج از کشور به ما دیکته کند که به چه کسانی رای دهیم، آنها می‌خواهند شرایطی را ایجاد و از آن سوء استفاده کنند.

وی درباره لیست انتخاباتی ارائه شده توسط اصولگرایان گفت: در این لیست افراد متخصص و کارآمدی گردهم آمدند تا مجلسی منسجم و کارآمد بسازند.

زاکانی افزود: ما برای تدوین این لیست، جلسات متعددی برگزار کردیم، اصولگرایان در این دوره با توجه به شرایط کشور شعار "امنیت، معیشت و پیشرفت" را سرلوحه کار خود قرار دادند تا شرایط جامعه را بهبود ببخشند.

وی با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: بانوان می‌توانند زمینه ظهور و پرورش یک جامعه بالنده را فراهم کنند، ما یک نگاه سوری و سمبلیک به فعالیت بانوان در جامعه نداریم چرا که قوام خانواده  در دست زنان است و کاستی‌های جامعه هم با حضور فعال زنان می‌تواند حل شود.

زاکانی در پایان با تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: این مجلس بسیار مهمتر از مجلس شورای اسلامی است، عمود خیمه انقلاب در این 37 سال رهبری بوده است اما برخی که به خاطر محبوبیت بالا و مافوق تصور رهبری نمی‌توانند در مقابلش بایستند، می‌خواهند با دور زدن افکار عمومی از صندوق‌های رای آرائی بیرون بیاورند که آن افراد مقابل رهبر بایستند لذا ما وظیفه داریم با تمام توان خود با چنین افرادی مقابله کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    غلط کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس