شما در فهرستی قرار گرفته اید که انگلیس از آن حمایت کرده است،حال مردم نام شما را روی در و دیوار شهر در فهرستی می‌خوانند که دشمن از آن حمایت می‌کند اما هنوز موضع شما برای ادامه حضور در این فهرست مبهم است.

به گزارش مشرق، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران  نامه‌ای خطاب  به آیات موحدی‌کرمانی  و امامی کاشانی کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صادر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

شما در فهرستی قرار گرفته اید که رسانه رسمی استعمار پیر، انگلیس دشمن دیرینه ایران و اسلام از آن حمایت کرده است.حمایت دشمن از یک جریان یعنی اینکه فعالیت آن جریان در داخل به نفع دشمنان خارجی ایران اسلامی است.بر اساس منویات مقام معظم رهبری(دامه عزه) اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک بکنید.حال مردم نام شما را روی در و دیوار شهر در فهرستی می‌خوانند که دشمن از آن حمایت می‌کند اما هنوز موضع شما برای ادامه حضور در این فهرست مبهم و نامعلوم است.

آیا شما که در صف اول سپاه یاران ولی خود هستید باید آخرین نفری باشید که به دستورات صریح مقام رهبری عمل می‌کند؟

شما که با خطبه‌های آتشین خود علیه استکبار جهانی در تریبون نماز جمعه تاثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ استکبار ستیزی داشته‌اید چگونه در فهرستی قرار گرفتید که مردم آن را به سازش‌کاری شناخته‌اند؟

فهرستی که نام شما از آن به اذهان عمومی مردم مخابره شد فهرستی است که هیچ نشانی از کوخ نشینی که همانا انتظار امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری(دامه عزه) از وکلای مردم است در آن دیده نمی‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس