همسر «محمد القیق» روزنامه نگار اسیر فلسطینی که ۸۹ روز است دست به اعتصاب غذا زده است توافق با رژیم صهیونیستی برای آزادی وی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، خانواده «محمد القیق» روزنامه نگار اسیر فلسطینی اخبار منتشره در خصوص توافق برای آزادی وی را تکذیب کرد. خانواده القیق اظهار داشتند که خبر تواقق با این روزنامه نگار اسیر فلسطینی برای انتقال به بیمارستان المقاصد را رسانه های صهیونیستی منتشر و مخابره کرده اند و آنها این امر را تکذیب می کنند.

«فیحاء شلش» همسر محمد القیق رسانه های فلسطینی را به دقت در انتشار اخبار مربوط به وی فراخواند. وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شایعات بی اساسی را برای خاموش کردن همبستگی با محمد القیق منتشر می کند، خواستار عدم توجه به این شایعات و ادامه همبستگی با این روزنامه نگار اسیر فلسطینی شد.

وی همچنین اظهار داشت که محمد القیق خواستار تعیین سقف زمانی برای بازداشت اداری خود و طی کردن دوران درمانش طی این مدت در یک بیمارستان فلسطینی است اما رژیم صهیونیستی با تعیین سقف زمانی مخالفت می کند.

شایان ذکر است «محمد القیق» از ۸۹ روز پیش تا کنون در اعتراض به بازداشت اداری خود از سوی رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده و در حال حاضر وضعیت جسمانی او بسیار وخیم گزارش می شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس