کد خبر 538116
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات به دشمنان اعلام می‌کنند رجزخوانی آنها بی‌فایده است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جمع مردم بابل با اشاره به اینکه باید به‌دنبال تحصیل بصیرت باشیم، اظهار کرد: بصیرت‌شناسی به قشر و طبقه خاصی وابسته نیست، بلکه نوری است که خداوند در دل انسان می‌تاباند.

وی با بیان اینکه باید امام‌شناس، موقعیت‌شناس و عمل به‌موقع و مناسب داشته باشیم، افزود: امروزه در شرایطی هستیم که دشمن هم توانایی دارد و هم تهدیدهای او بسیار است.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد، تاریخ انقلاب ثابت کرده که هر کجا مردم در صحنه حاضر شدند، دشمن عقب‌نشینی کرده است.

آملی‎لاریجانی وجود ملت و امت ایران را نعمت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: این ملت برای سعادت خود، نظامی براساس توحید و قرآن تصویب کرده است.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه مازندران، اظهار کرد: این موفقیت و سعادت با صبوری، اهتمام و هدایت امام امت حاصل شد و مردم قدرشناس ما نیز هر کجا دیدند که اصل نظام نیازمند حضور آنهاست، کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، افزود: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات به دشمنان اعلام می‌کنند رجزخوانی آنها بی‌فایده است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت اجرای درست دین در جامعه، اظهار کرد: شناخت دین، معارف و اخلاق دینی سبب هدایت بشر است، اما اجرای دین در جامعه از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.

آملی‌لاریجانی در پایان گفت: اگر بصیرت در اجرای دین نباشد، انسان دچار اشتباه شده و راه حق و باطل در هم ادغام می‌شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس