مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: نفوذ امروز با نفوذ سال‌های گذشته تغییر پیدا کرده است، چراکه نفوذ امروز ورود به ساختار اصلی نظام است و کسانی که این ماموریت را برعهده دارند، باید سابقه مسئولیت در نظام را داشته باشند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان شامگاه جمعه در نشست حدیث کساء در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسی که با انقلاب و نظام بیعت کند با رسول خدا بیعت کرده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امانتی است که باید به‌صورت ویژه از آن حمایت و دفاع کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان وضعیت این روزهای منطقه را به مصاف ایمان و کفر تشبیه کرد و افزود: امام خمینی(ره) برای لبیک گفتن به ندای هل من ناصر امام حسین(ع) قیام خود را آغاز کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌پندارد که انقلاب اسلامی پس از گذشت 37سال رنگ باخته است، عنوان کرد: دشمنانی که این جمله را می‌گویند، بگویند اگر این انقلاب رنگ باخته چرا کینه توزی‌های آن‌ها روز به روز بیشتر و بدتر نمایان می‌شود.

شریعتمداری وضعیت کنونی ایران و منطقه را به رخدادهای صدر اسلام تشبیه کرد و گفت: تنها تفاوت این است که مردم امروز تجربیات 14 قرن را با خود یدک می‌کشند و این اجازه را نمی دهند که مالک اشتر زمان از خیمه معاویه بازگردد.

وی با تصریح بر اینکه دشمن آخرین راهکار خود را در نفوذ می‌داند، گفت: استکبار همه راه‌های خود را برای شکست انقلاب اسلامی انجام داده اما نتیجه حاصل نکرد پس درصدد نفوذ برای اجرای مقاصد شوم خود است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: امروز جنگ به پایان نرسیده بلکه میدان جنگ تغییر پیدا کرده است؛ اگر استکبار ستیز نباشیم یعنی دشمن را تائید کرده و در جهت مقاصد شوم او گام بر می‌داریم.

وی ادامه داد: نفوذ امروز با نفوذ سال‌های گذشته تغییر پیدا کرده است، زیرا نفوذ امروز ورود به ساختار اصلی نظام است و کسانی که این ماموریت را بر‌عهده دارند باید سابقه مسئولیت در نظام را داشته باشند.

شریعتمداری با بیان جمله از امام(ره) مبنی بر اینکه "میزان" حالِ فعلی افراد است، گفت: سابقه لازم است اما برای انتخاب باید وضعیت فعلی افراد را سنجید تا مشکلی در آینده پیش نیاید؛ اگر مشاهده شد که شخصی سخنان دشمن را به زبان می‌آورد باید نسبت به او تردید کرد و اگر خواستار ورود به کانون‌های اصلی سرنوشت‌ساز شد، باید جلوی او را گرفت.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: دشمن از کسی حمایت می‌کند که از خط اصلی امام(ره) و انقلاب فاصله گرفته باشد. برخی ممکن است اهداف پساانتخابات داشته باشند که در این زمینه باید باید هوشیار بود و از اینگونه اقدامات جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد تغییر چهره انقلاب اسلامی است گفت: دشمن می‌خواهد تنها ظاهری از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و محتوا را خود انتخاب کند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه اجازه ورود افراد سست عنصر به کانون‌های حساس را ندهیم، گفت: افراد این‌چنینی پای دشمن را به داخل کشور باز خواهند کرد که این دقیقاً همان نقشه دشمن بوده است.

وی در ادامه نهراسیدن از هیاهوی دشمن را یکی از مهمترین مولفه‌های پیروزی عنوان کرد و گفت: کسی که توان داخلی را تضعیف کند قطعاً به دنبال ورود افراد بیگانه به داخل کشور است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    حسین شریعتمداری: نفوذ امروز، ورود به ساختار اصلی نظام است/ کسانیکه این ماموریت را بر‌عهده دارند باید سابقه مسئولیت درنظام را داشته باشند/ دشمن از کسی حمایت میکند که از خط اصلی امام(ره) فاصله گرفته
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    من و تو هم مدافع انگلستان است.
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    جاسوسان انگلیسی مشغول کارند مردم بصیر و انقلابی ایران زمین آگاه باشند مرگ بر انگلیس
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    نفوذی ها رو باید شناسایی و به مردم معرفی کرد
  • ناشناس ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    باید برای جلوگیری از نفوذ به لیست مورد حمایت رسانه روباه پیر رای ندهیم و افراد اصلح را انتخاب کنیم .
  • ناشناس ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    نامشان در لیست مورد حمایت انگلیس آمده است .
  • سلام مبارز ايراني ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    آقاي شريعت مداري خود زني نمي كنيم و به نفوذي و شريك با دشمنان ايران، رأي نمي دهيم چون به ضرر خود خودمان تمام مي شود. بالعكس به كساني كه دشمنان خوششان نمي آيد فقط رأي مي دهيم.
  • ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    مردم شریف ایران انشاءالله اصولگرایان را انتخاب خواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس