کد خبر 537693
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای حضور در جمع مدعیان تلاش می‌کنیم اما می‌دانیم کار دشواری برای قهرمانی داریم.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی در خصوص برتری 2 بر یک تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت: بازی مهمی را بردیم و قطعا این پیروزی می‌تواند روحیه ما را برای لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ برتر بیشتر کند. می‌توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم، ولی قطعا قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر کار بسیار سختی است. باید منتظر لغزش دیگر مدعیان باشیم، با این حال تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه را در لیگ برتر به‌دست بیاوریم.

وی که بعد از مصدومیت در بازی با سپاهان پاس گل داد، عنوان کرد باید از دکتر صادقی تشکر کنم که مرا برای این بازی آماده کرد. سه بار از ناحیه همیسترینگ مصدوم شدم و وضعیتم واقعا سخت بود. در دو هفته برگشتم و خوشحالم که تیم ما با این پاس گل توانست سه امتیاز را بگیرد.

مهاجم تراکتورسازی درمورد اینکه مهدی شریفی بعد از بازی چه واکنشی درمورد پاس گل او داشت اظهار داشت: مهدی را در مجتمع مسکونی دیدم. ما در دو مجتمع کنار هم زندگی می‌کنیم و من پایین بودم که شریفی از طبقه هفتم بابت پاس گل از من تشکر کرد. جدا از شوخی باید بگویم که مهدی گل مهمی را زد و وقتی اینقدر مقابل تیم سابقش تلاش کرد، نشان می‌دهد که فوتبال ایران پاک است.

حاتمی درمورد دیدار هفته جاری با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی داریم، چون آنها یک تیم باشخصیت و پرقدرت هستند. تیم‌های عربی از لحاظ هزینه قابل قیاس با تیم‌های ما نیستند، ولی امیدوارم در این بازی خانگی برنده شویم. از هواداران پرشور تراکتورسازی می‌خواهم در این مسابقه حساس استادیوم را پر کنند و امیدوارم 70هزار نفر به ورزشگاه یادگار امام تبریز بیایند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس