کد خبر 537604
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

نشریه آلمانی شپیگل به نقل از منابع امنیتی این کشور اعلام کرد که رهبران پیمان "ناتو" به ترکیه اعلام کردە اند کە در صورت تحریک روسیە از سوی ترکیه، و درگرفتن جنگ بین این دو کشور، روی کمک ناتو حساب باز نکند."

گروه بین الملل مشرق- نشریه آلمانی اشپیگل به نقل از منابع امنیتی این کشور اعلام کرد که رهبران پیمان "ناتو" به ترکیه اعلام کردە اند کە در صورت تحریک روسیە از سوی ترکیه، و درگرفتن جنگ بین این دو کشور، روی کمک ناتو حساب باز نکند."

هشدار ناتو به ترکیه:روی ما حساب نکن!

از سوی دیگر نیز، ژان آزیلبورن وزیر خارجه لوگزامبورگ هشدار دادە است کە " ناتو نمی‌خواهد کە در بحران تازە بین ترکیە و روسیە، بە یک درگیری نظامی با روسیە کشیدە شود" این مقام لوگزامبورگی اضافە کردە است این سخنان را بە نمایندگی از دیگر اعضای ارتش ناتو اعلام می‌کند و باید همچون موضع رسمی این همپیمانی نظامی نگریستە شود. لازم به ذکر است که طی هفته های اخیر و در پی پیشروی های نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در محورهای مختلف شمالی این کشور بخشهای وسیعی از مناطق تحت اشغال گروههای تروریستی تکفیری داعش، القاعده و ارتش آزاد که از سوی ترکیه حمایت تسلیحاتی و مالی می شوند بازپس گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    0_o خخخخخخخخخخخ اردوغان خوبی؟
  • وحید ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    1 0
    اشپیگل خیلی هنرمندانه چهره ی اردوغان را کار کرده. در نگاه اوّل، عکس اردوغان را در فضایی شبیه نازیهای آلمان به مخاطب القا می کند. اردوغان، خدا تو را نابود کند که هر چه از عمر سیاسی ات می گذرد، بیشتر به سمتِ جنایتکاری و خباثت پیش می روی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس