کد خبر 537558
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: تدارکات ما در حد تیم محلی است و دیشب در مسجد خوابیدیم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز، گفت: من از هواداران عذرخواهی می‌کنم چرا که قول کسب سه امتیاز را داده بودم بازیکنان جوان ما امروز عملکرد خوبی داشتند و چیزی که مدنظرمان بود نرسیدیم. از همان چیزی که می‌ترسیدیم متضرر شدیم. می‌دانستیم ضربات ایستگاهی نفت تهران خطرناک است و متأسفانه بد موقعی هم گل خوردیم و فرصت جبران را نداشتیم بیشتر بازیکنان ما جوان هستند. امید ما به حضور کلاه‌کج و مکی شریفی بود. به دلیل مصدومیت این دو بازیکن را نداشتیم.

وی در مورد شعارهایی که علیه منصوریان داده شد و او از این مسئله ناراحت بود خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول فنی استقلال اهواز به منصوریان احترام می‌گذارم و او را فردی مسلمان و با خدا می‌دانم او می‌توانست با یک عذرخواهی این حواشی را به پایان برساند. می‌‌دانید عربی زبان خدا و پیغمبر است خوب نبود او در مورد اعراب اینطور صحبت کند. خوزستان هم دروازه شیعه به اسلام است.

سرمربی استقلال اهواز تأکید کرد: 90 درصد اقتصاد کشور از خوزستان است. ولی متأسفانه ما مثل محلات تدارکات داریم. بازیکنان ما دیشب در مسجد خوابیدند و صبح هم یک صبحانه معمولی میل کردند آن وقت مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکنان میلیاردی دارد ما تمام تاکتیک‌ها را بستیم ولی در نهایت بازنده شدیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس