کد خبر 537763
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با امکانات و وضعیتی که ما کار می‌کنیم باید مجسمه سیاوش و تیمش را بسازند و در اطراف ورزشگاه تختی نصب کنند.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: جدای از اینکه نوار امتیاز گرفتن ما قطع شد، نتوانستیم بهره‌ای از بازی دیروز داشته باشیم باید به این نکته اشاره کنیم. خوشبختانه از بازی روز گذشته ما استقبال خوبی شد و هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند که این جای خوشحالی دارد. ما با تیمی بازی داشتیم که دو هفته قبل در آسیا به میدان رفته بود. آنها هفته گذشته تیم صدرنشین و قدرتمند استقلال را شکست دادند. از لحاظ فیزیکی نفت تهران تیم بسیار خوب و تراشیده‌ای بود که واقعا از دیدن توانایی تاکتیکی این تیم لذت بردیم.

وی افزود:‌ با همه این تفاسیر ما همه راه‌های نفوذ نفت تهران را بستیم و بارها به دروازه این تیم رسیدیم. بچه‌های جوان ما به خودباوری رسیدند و با انجام کارهای تاکتیکی حریف را با مشکل روبرو کردند. نوع بازی ما علیرضا منصوریان را به دردسر انداخته بود و او بارها با تعویض و تغییر تاکتیک در پی رسیدن به دروازه ما بود که موفق نشد. در نهایت از همان چیزی که می‌ترسیدیم متضرر شدیم و روی یک ضربه شروع مجدد حریف‌مان به گل رسید.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا حضور تیمش در مسجد قبل از برگزاری بازی برای برپایی اردو بزرگ‌نمایی است و یا اینکه واقعا این اتفاق افتاده است، اظهار داشت: متاسفانه ما روز قبل از بازی به دلیل مشکلاتی که داریم و به خاطر نداشتن جا و مکان اردو برگزار نمی‌کنیم. بارها به مسئولان استان و نمایندگان مجلس سر زدم تا مشکل‌مان برطرف شود ولی همچنان با سختی کارمان را پیش می‌بریم. ما مثل تیم‌های محلی ساعت 11 صبح روز بازی در رستوران جمع شدیم و پس از صرف غذای مختصر در نمازخانه رستوران استراحت کردیم و با اقامه نماز راهی ورزشگاه شدیم. متاسفانه ما مدت‌ها با همین مسائل دست و پنجه نرم می‌کنیم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه با این وضعیت نباید انتظار زیادی از این تیم داشت، گفت: باید از سیاوش و تیمش مجسمه بسازند و در اطراف ورزشگاه تختی نصب کنند. مگر می‌شود با این نوع برنامه‌ریزی و امکانات مقابل تیم‌های میلیاردی لیگ برتر ایستاد و با آنها رقابت کرد. شرمنده مردم هستیم ولی واقعا در این شرایط رقابت سخت است. واقعا وقتی می‌بینم مردم با این میل و اشتیاق به ورزشگاه می‌آیند شرمنده آنها می‌شوم و دوست دارم بهترین نتیجه را بگیریم. جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم چرا که می‌بینم آنها همه جوره در حال تلاش و رایزنی برای پول آوردن هستند و حتی زندگی‌شان تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که 90 دقیقه علیرضا منصوریان مورد فحاشی قرار گرفته و آیا نمی‌شد اجازه این کار را نداد، تصریح کرد:‌ از یکی دو سایت گله دارم. آنها نوشته‌اند بختیاری‌زاده در رابطه با اتفاقات ورزشگاه بی‌تفاوت بوده و هیچ حرکتی انجام نداد. منصوریان سابقه 70-80 بازی ملی دارد و فردی بسیار باهوش و سخنور است. او می‌توانست با یک عذرخواهی این مسئله را جمع کند تا اصلا این اتفاقات نیفتد. اما با وجود همین مسائل بنده به همراه ابراهیم تهامی در بین نیمه سمت هواداران رفتیم و از آنها خواستیم فقط تیم خود را تشویق کنند و شما در نیمه دوم کوچکترین بی‌احترامی ندیدید.

سرمربی استقلال اهواز گفت: زبان عربی بسیار محترم است. خدا با این زبان با پیامبرش و مردم صحبت کرده و عربی زبان قرآن ماست.ما نباید به هیچ قوم و فردی بی‌احترامی کنیم و حق توهین به کسی را نداریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان پس از آن سوءتفاهم عذرخواهی کرده است، گفت: باز هم در این مورد مقصر خود منصوریان است چرا که اطلاع‌رسانی خوبی صورت نگرفت. ما برادران عرب‌زبان زیادی در کشور داریم و باید در مورد گفتارمان بیشتر دقت کنیم هر چند که می‌دانم او منظوری نداشته است. من از جامعه فوتبال، باشگاه نفت و منصوریان می‌خواهم این مسئله را دیگر پیگیری نکنند و اصلا فراموش شود که دیروز چه اتفاقی افتاده است.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه باشگاه نفت قرار است از اتفاقات دیروز به فدراسیون شکایت کند، گفت:‌ از خانواده نفت هستم و بهرام میرشیبانی، شاه‌کرمی و علی‌نژاد از دوستان من هستند. خود منصوریان هم دوست من است. او ناخواسته دچار یک اشتباه شد و اصلا منظوری نداشته است. این دوستان نباید دیگر این مسئله را پیگیری کنند و از همشهریانم هم می‌خواهم این مورد را دیگر به دست فراموشی بسپارند. همه ما به زبان عربی نماز می‌خوانیم و به این زبان احترام می‌گذاریم.

وی در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل گسترش‌فولاد عنوان کرد: گسترش‌فولاد تیم بسیار خوبی است. آنها دیروز مستحق شکست نبودند. اگر محمد ابراهیمی پنالتی خود را به گل تبدیل می‌کرد روند مسابقه عوض می‌شد. او مقابل یکی از بهترین گلرهای ایران نباید چیپ می‌زد. واقعا جرات زیادی داشت که این کار را کرد. البته من به او بابت این مسئله تبریک نمی‌گویم و فقط به این بسنده می‌کنم که جرات زیادی دارد. باخت حق گسترش‌فولاد نبود. فراز کمالوند دیروز به خوبی تیمش را به میدان فرستاد و بازی تاکتیکی انجام داد. فکر می‌کنم دیدار هفته آینده ما و گسترش بسیار تاکتیکی از آب درآید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس