کد خبر 537448
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

تیم ملی تکواندوی آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست با کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز قهرمان مسابقات جام باشگاه‌های اروپا شد.

به گزارش مشرق، سومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا در حالی به میزبانی ترکیه در حال پیگیری است که تیم ملی تکواندوی کشور آذربایجان روز گذشته در بخش بزرگسالان برای اولین بار عنوان قهرمانی در این مسابقات را کسب کرد.

بیش از 40 کشور در این مسابقات حضور داشتند که در پایان مسابقات تیم ملی کشور آذربایجان با هدایتی رضا مهماندوست سرمربی اسبق تیم ملی ایران دو مدال طلا، سه نقره و دو برنز کسب کرد.

در این مسابقات برخی از کشورهای آسیایی مثل قزاقستان، قرقیزستان و عربستان حضور داشتند که کشورهای اروپایی به این موضوع اعتراض کردند که مسئولان برگزاری اعلام کردند که 10درصد از کشورهای آسیایی حق حضور در این مسابقات را دارند.

در این مسابقات میلاد بیگی تکواندو کار ایرانی حاضر در تیم ملی آذربایجان که سهمیه حضور در المپیک برزیل را نیز کسب کرده است حضور داشت که متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

بیگی پس از کسب سه پیروزی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا مقابل نماینده نروژ با اختلاف کم شکست خورد. بیگی به دلیل ترک خوردن استخوان روی پای بازی را واگذار کرد و به مئدال برنز رسید.

سینا بهرامی دیگر تکواندوکار ایرانی حاضر در تیم ملی آذربایجان نیز با شکست مقابل حریف خود از رسیدن به مدال بازماند.

البته بهرامی دو روز قبل از آغاز مسابقات جام باشگاه‌های اروپا در مسابقات اوپن ترکیه مدال طلا کسب کرده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسد ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    چرا از مهماندوست حمایت نکردیم و مثل ی هموطن نخواستیم تیم تکواندو ایران را سرمربیگری کند تا امروز افتخاراتش نصیب خودمان باشد نه یک کشور دیگر ؟؟!1 بهتر است مسئولان ورزش و خصوصا فدراسیون تکواندو جواب قانع کننده ی بدهد
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    جواب نمیدهند چون سرگرم امور مهمتری مثل شکایت از بهزد خداد هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس