کد خبر 537387
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰

کارشناس داوری فوتبال معتقد است گل تساوی سایپا می‌توانست خطا روی لوبانوف باشد.

گل سایپا به پرسپولیس مردود بود +عکسبه گزارش مشرق، داوود رفعتی در مورد قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و سایپا گفت:

* بازی پر افت و خیزی بود. داور جایگیری و آوانتاژهایی به موقعی داد. در لحظات حساس نزدیک به صحنه‌ها بود. اخطارهای او درست بود اما در چند صحنه می‌توانست کارت بیشتری بدهد. باید زودتر با مجید جلالی برخورد می کرد و همچنین به احمدزاده اخطار می‌داد.

* در یکی از صحنه‌های بازی با وجود اینکه در طول 90 دقیقه جایگیری‌های خوبی داشت یک اشتباه کرد تا توپ با برخورد به او به سمت دیگری منتقل شود.

* اخراج جری بنگستون در هر دو مورد که اخطار گرفت کاملا صحیح بود.

* البته زرگر در این مسابقه اشکالاتی هم داشت. پاس به عقب مدافع سایپا به فلاح‌زاده را خطا گرفت در حالی که پاس به عقب محسوب نمی‌شد اما با خوش شانسی، کمک او به دادش رسید.

* برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس به نظرم داخل محوطه بود اما بازهم باید صحنه از زوایای دیگر بازبینی شود تا صحت این موضوع بیشتر به چشم بیاید و تشخیص داخل یا خارج بودن آن سخت بود.

* روی صحنه گل تساوی سایپا مهاجم این تیم روی دروازه‌بان پرسپولیس خطایی مرتکب شد که از چشم داور پنهان ماند. البته در آن صحنه شلوغ تشخیص داور خیلی سخت بود ولی داور بازهم داور نزدیک بود و مطمئنا تشخیصش بهتری از مایی که در تلویزیون دیدیم داشت.

گل سایپا به پرسپولیس مردود بود +عکس

گل سایپا به پرسپولیس مردود بود +عکس
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    تاثیری که مربی سایپا روی داور داشت غیر قابل انکاره. نباید داورها اینقدر تو سری خور باشند. باید از آنها حمایت کرد.
  • ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس
  • امير ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    چرا هيچكس نميگه توپي كه به دست بازيكن پرسپوليس خورد را اصلا تصير اهستشم نشون نداد
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    خوش به حال کیسه ها که امروز داوری قراره به نفعشون باشه................
  • تیمسار ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    مشرق تو هم لنگی هستی دیشب در برنامه شب های فوتبالی گفت گل سالمه
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    آب بریز اونجات نسوزه
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    کارشناس بخواد رنگی باشه حالا قرمز آبی سبز زرد .. نظراتش از درجه اعتبار ساقطه مثل خیلی ها که تابلو شدن . ترتیب این شکلیه ، دروازه ، توپ ، مهاجم سایپا ، دروازه بان پرسپولیس ، یعنی لوبانف جا مونده و از پشت می اد توپو بزنه و مهاجم سایپا اون وسط بین لوبانف و توپ ساندویچ شده ، چطوری خطا تشخیص دادی آقای رفعتی ؟!!! چطوری اخراج کمدی جلالی رو به خاطر سوتی داور توجیح می کنی ؟!! مطمئنم جا داشت اخراج بنگستون رو هم یه جوری توجیح می کردی . مطمئنم جا داشت دفع روزبه رو هم پاس اعلام می کردین . یه کار می کنید بچسبید به آقایان رود نیل و غیاثی که قرمز آتیشی هستن کارشناسی هم می کنن !!!!! استقلال هم جای پرسپولیس بود می گفتم گل صحیحه ، انصاف از دست دادیم وضعیت مضحکی شده با این همه طرفداری ، دانش داوری ها به خاطر همین چیزها در کشور ما نازله چون ذهن خیلیا و نه همه درگیر تیم محبوبشونه .
  • اشک درار مشرق ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ناشناس09:57!حرف مفت نزن لنگی که داوری به نفع شما است. و اما تو مشرق لنگی!دیشب برنامه شب های فوتبالی گفت گل سالمه حالا میتونی دعا کنی که پرسپولیسی پور این هفته تو برنامش از قبل به کارشناس داوری بگه که اعلان کنه گل سایپا مردود بوده ولی اگه اینطوری هم بشه چیزی از سوزشت گل خوردن دقایق پایانی تیمت کم نمیکنه
  • ناشناس ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    انصافا گل سايپا خطا بود، روي دروازه بان پرسپوليس خطا كردند و با هل دادن توپ را وارد دروازه كردند!
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    من تا شب منتظر بودم صدا و سیما صحنه اهسته اون هند بازیکن لنگو نشون بده ...! دیگه فردوسب پور هم صداش دراومد. وجدانا مافیا ازین تابلوتر ندیده بودیم کارگردان تلویزیونی هم طرفشه. اخه مگه میشه صحنه به اون مشکوکی رو حتی یکبار نشون نده؟؟/ جمهش کنید. علنا لنگو قهرمان اعلام کنید مردم رو هم سر کار نذارید ما هم درک میکنیم خوب حدود ده ساله دارن زجر میکشن بهارین رتبشون چهارمی بوده. وقتی میخوان مربی بیارم میگن دایی خوبه پرسپولبسو چهارم کرد.الانم که سومن تو پوست خودشون نمیگتجن از شادی
  • علی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    گل سایپا درست بود همین................
  • علی ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    هیچ خطایی اتفاق نیفتاد دروازبان پرسپولیس دیر به توپ رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس