کد خبر 537344
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

مهاجم سابق برزیلی اینترمیلان پیش بینی می کند که این تیم بتواند خود را از شرایط بحرانی موجود خارج کند.

به گزارش مشرق، اینتر پس از شروعی رویایی در فصل جاری رقابت های سری آ، در نیم فصل دوم افتی باور نکردنی داشته و اکنون به رتبه پنجم جدول رده بندی سری آ تنزل پیدا کرده است. با حال رونالدو برزیلی، ستاره سال های گذشته این تیم، معتقد است که شاگردان مانچینی می توانند بحران موجود را پشت سر بگذارند.

مهاجم برزیلی سابق اینتر گفت:" اینتر شروع بسیار خوبی در آغاز فصل داشت اما اکنون از روند خوب خود فاصله گرفته، با این حال معتقد هستم که آن ها می توانند مجددا خود را بازیابی کنند و تا انتهای فصل رقابت خوبی با یوونتوس داشته باشند. یوونتوس قوی ترین بازیکن ایتالیایی فعلی فوتبال یعنی جی جی بوفون را در اختیار دارد و تیم بسیار خوبی است."

رونالدو در ادامه پیرامون ماسیمو موراتی، رئیس سابق این باشگاه به صحبت پرداخت:" اینتر هیچ گاه موراتی را از دست نمی دهد. او در حال حاضر نیز رابطه نزدیکی با رئیس فعلی باشگاه، اریک توهیر و همچنین سرمربی تیم دارد."

رونالدو پیرامون تلخ ترین خاطره دوران ورزشی خود نیز گفت:" فینال جام جهانی 98 در خاک فرانسه برایم فوق العاده دردناک بود. البته چهار سال بعد شرایط متفاوت برایم پیش رفت و توانستم با گلزنی در فینال جام جهانی 2002، همراه با برزیل قهرمان جهان شوم."

بهترین مهاجم سابق جهان در خاتمه نظرش را پیرامون بهترین مهاجم حال حاضر دنیا بیان کرد:" نمی توانم از یک مهاجم به عنوان بهترین نام ببرم. به اعتقاد من لواندوفسکی، سوارز و بنزما در حال حاضر بهترین مهاجمان دنیا محسوب می شوند."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس