کد خبر 537308
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

به موازات دور جدید تهدیدات و کشمکش ها میان دولت ترکیه با اکراد در پرونده نبردهای جاری در شمال استان حلب سوریه طی روزهای اخیر، یکی از رسانه های سوری اقدام به انتشار تصاویری از عبداله اوجالان رهبر شورشیان کرد ترکیه (پ.ک.ک) کرده است.

گروه بین الملل مشرق- به موازات دور جدید تهدیدات و کشمکش ها میان دولت ترکیه با اکراد در پرونده نبردهای جاری در شمال استان حلب سوریه طی روزهای اخیر، یکی از رسانه های ترکیه اقدام به انتشار تصاویری از عبداله اوجالان رهبر شورشیان کرد ترکیه (پ.ک.ک) کرده است.

اوجالان در دمشق+تصاویر

این تصاویر به زمان استقرار رهبر شورشیان کرد ترکیه موسوم به "حزب کارگران کرد ترکیه" در کمپی واقع در حاشیه شهر دمشق پایتخت سوریه در اواخر دهه نود و اوایل دهه اخیر میلادی است که در پس از بازدید از اردوگاههای محل استقرار نیروهای کرد در حال بازی فوتبال مشاهده می شود. انتشار این تصاویر بخشی از تلاشهای مذبوحانه رسانه های وابسته به حزب سلفی اخوان المسلمین (عدالت و توسعه) به رهبری اردوغان و داوود اوغلو برای سوق دادن اذهان عمومی منطقه با هدف تجاوز نظامی به خاک سوریه تحت عنوان مبارزه با گروههای کرد سوریه صورت گرفته است.

اوجالان در دمشق+تصاویر

این در حالی است که از ماهها پیش از وقوع بحران تروریستی تکفیری در سوریه، ترکیه در حال آموزش و تجهیز هزاران تروریست تکفیری در اردوگاههای نظامی مستقر در جنوب این کشور و اعزام آنها به خاک کشور همسایه بوده است. لازم به ذکر است که عبدالله اوحالان در سال 2003 میلادی (1382 شمسی) در کنیا توسط تیم ترور و آدم ربایی مشترک موساد، سیا و سازمان اطلاعات ترکیه (میت ربوده شده و تا کنون در جزیره ای در ترکیه محبوس می باشد.

اوجالان در دمشق+تصاویر

عبدالله اوجالان (زاده ۴ آوریل ۱۹۴۸ میلادی، استان شانلی‌اورفه کردستان ترکیه) که در میان پیروانش به نام سَروک آپو (Serok Apo) نیز مشهور است رهبر و بنیانگدار حزب کارگران کردستان، که یک گروه چپگرا و مسلح در ترکیه است. این گروه تحت عنوان مبارزه با ظلم دولت این کشور افکار تروریستی و تجزیه طلبانه خود را دنبال کرده و از ارتباط سازمانی با موساد و سیا و اینتلجنس سرویس انگلیس برخوردار می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    لابد یک سوم هم آبشار می زنه! ای دل غافل!
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    معلومه که این گروهکها با سرمایه اسرائیل اقدام به نا امنی در کشورهای منطقه میکنن برای تجزیه کشورهای منطقه
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    پژاک زیر مجموعه پ ک ک است.درسته که ما با ترکیه مشکل داریم.ولی بهتره هزینه جنگ با پژاک و پ ک ک رو روی دوش ترکیه بندازیم.
  • مجتبی ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    فوتبال نیست که مشرق والیباله!
  • هیرش ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    با موساد همکاری داره اما موساد میاد دستگیرش میکنه و تحویل ترکیه ش میده...چه اطلاعات مسخره و نادرستی به خورد این مردم میدی مشرق
  • anosh ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    همین که دراین آشفته بازاری که در سوریه درجریان است کردها فعلا دست از ادعاهای جدایی طلبانه دست کشیده وهمدوش با ارتش سوریه درحال پیکاربا تکفیری ها هستند جای تقدیر و سپاس دارد
  • علی ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    جا خوردم مشرق ... اینو نمی دونستم ... پس اردوغ داره انتقام اون روزها رو از سوریه می گیره. حالا سئوالی که پیش میاد اینه که اول مرغ بوده یا اول تخم مرغ ؟ یعنی اول چه کسی از تروریست علیه همسایه اش حمایت کرده . تا اونجائیکه می دونم اون موقع، اخوانی ها و امثال آنها تو سیاست ترکیه، جایی نداشتند و ارتشی ها بهشون اجازه عرض اندام نمی دادند. حالا چرا سوریه از یک سازمانی تروریستی که بنا به گفته خودتون با سیا و موساد و اینتلجنت سرویس رابطه داشت، حمایت می کرد ، باید برم تحقیق کنم.
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سوتی نده مشرق اول فکرکن بعد ...
  • کاوه صفایی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    اوجلان آزاد باید گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس