سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: بنا داریم مجلسی شکل دهیم که دغدغه آن معیشت مردم باشد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف سرلیست اصلاح‌طلبان عصر امروز (پنج‌شنبه) در گردهمایی ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در سالن حجاب تهران، اظهار داشت: ما در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان از یک سو منافع ملی را دیدیم و از سوی دیگر هویت اصلاح‌طلبی را اصل قرار دادیم.

وی افزود: ما مجلسی می‌خواهیم که در رأس امور باشد. مجلسی که در شأن ملت ایرانی و یاور دولت باشد و خود را در اجرایی کردن برنامه‌ها شریک دولت بداند.

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که از حق نظارت خود برای بهبود امور به نحو احسنت استفاده کند. مجلسی می‌خواهیم که در آن فرجی‌داناها استیضاح نشوند و اولویت اول خود را رونق اقتصادی بداند.

عارف خاطرنشان کرد: ما افتخار این را داشتیم که در اولین روز حقیقت میثاق مجدد با آرمان‌های امام و شهدا کنیم. امیدواریم با پشتوانه معنوی و با اتکا به رأی شما کاری کنیم کارستان.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای محوری و مهم ما اولویت‌دادن به زنان و جوانان است، گفت: زنان باید از نظر تخصصی، تحصیل و ... پا به پای مردان در مراکز علمی حضوری جدی داشته باشند چرا که امروز افتخار ما این است که ظرفیتی بیش از 50 درصد دانشگاه‌ها متعلق به زنان است.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: راهبرد ما این است که اگر به مجلس راه پیدا کردیم مجلسی شکل دهیم که مهم‌ترین دغدغه آن نیازهای مردم و اولویت‌ دادن به مسائل امور زنان باشد.

عارف گفت: مجلسی می‌خواهیم که شاهد برجام‌های مختلف در امور داخلی کشور باشیم و فرجام اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را در مجلس کلید بزنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایمان ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    مثل مجلس ششم.
  • مهدی ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    مثل دولت تدبیروامید.
  • مهدی ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام پس برای همین با کار...واعتد... اعتلاف میکنید؟؟؟!!!
  • پسر ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    خخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس