لانتری نخستین کلمه‌ای بود که گروه خبری ما باز زبان رامبد جوان متوجه شد که احتمالا این فیلم باید موضوعی جنایی داشته باشد.

به گزارش مشرق، مرد یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم سیما این روزها در حالی کارگردانی و تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی را بر عهده گرفته است که از «خندوانه» نیز غافل نشده است.
رامبد جوان کارگردان و تهیه‌کننده «نگار» جدیدترین فیلم سینمایی‌اش را با مضمونی متفاوت می‌سازد.

همراه با مردخندوانه‌ای در پشت صحنه «نگار»+عکس
کلانتری نخستین کلمه‌ای بود که گروه خبری ما باز زبان رامبد جوان متوجه شد که احتمالا این فیلم باید موضوعی جنایی داشته باشد!

محمد رضا فروتن و نگار جواهریان بازیگران نقش اول در فیلم سینمایی نگار هستند. آتیلا پسیانی ، افسانه بایگان ، مانی حقیق ، علیرضا شجاع نوری و فریبا کامران از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی اند که در نگار نقش آفرینی می کنند.

همراه با مردخندوانه‌ای در پشت صحنه «نگار»+عکس
رامبد جوان کارگردان و تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : این فیلم یک فیلم سینمایی متفاوت است و موضوع آن کاملا جنایی خواهد بود که می تواند احساسات مختلفی مثل ترس ، وهم و هیجان را در مخاطبان ایجاد کند.

این کارگردان سینما و تلویزیون در پاسخ به اینکه آیا همزمان می تواند کارهای برنامه «خندوانه» و این پروژه سینمایی را انجام دهد، گفت: پخش تلویزیونی‌ برنامه «خندوانه» از مهرماه امسال به دلیل همزمانی با ماه محرم الحرام موقتا قطع شد اما کار تولید آن تا زمان پخش سری سوم متوقف نشد و از همان موقع تاکنون همکارانم در حال برنامه ریزی بودند. کار طراحی دکور آن نیز این روزها نهایی شده است اما از گروه «خندوانه» خواسته ام تا جایی که امکان دارد در مورد مسائلی که میتوانند مرا وارد نکنند تا از طرفی بتوانم کار فیلم سینمایی «نگار» را به سرانجام برسانم. از آن جایی که خودم تهیه کننده این کار هستم دیگر نیازی به عجله در ساخت فیلم «نگار» نیست و گروه کار را با حوصله جلو می‌برد.

وی در پایان درباره تاریخ شروع ضبط برنامه «خندوانه» و همچنین پخش آن عنوان کرد:ضبط استودیویی این برنامه اواسط اسفند ماه آغاز می‌شود و اواخر اسفندماه هم به صورت رسمی با دکوری جدید و گزارش‌ها و وله‌های جدیدی از تهران و شهرستان‌ها روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «نگار» نگاه متفاوت مخاطبان را در اولین تجربه سینمایی رامبد جوان در موضوعی کاملا جدی و البته جنایی را به همراه خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در اواخر اسفند به پایان می رسد.

همراه با مردخندوانه‌ای در پشت صحنه «نگار»+عکس
در خلاصه داستان فیلم آمده است: ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم. اما این به ما کمکی نمی‌کنه!

در این فیلم، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، ٰشایان کامروز، ٰعیسی حسینی ایفای نقش می‌ کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    مسخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس