کد خبر 537174
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

نیروهای امنیتی عراق یک اتوبان در شرق الرمادی را که تروریست‌های داعشی برای انتقال تجهیزات جنگی خود بین فلوجه و هیت از آن استفاده می‌کردند به کنترل خود در آوردند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی عراق در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش، یک اتوبان در شمال حامضیه در شرق الرمادی را که تروریستهای داعشی از آن برای انتقال تجهیزات نظامی بین فلوجه و هیت استفاده می‌کردند، به کنترل خود در آوردند.

از سوی دیگر «محمد صکر سلمان» ملقب به «ابواحمد القره غولی» یکی از سرکرده های داعش خود را تسلیم نیروهای عراقی در استان الانبار کرد.

و خبر دیگر اینکه «ابوعمر اللهیبی» سرکرده داعش در الکرمه بر اثر هوایی ارتش عراق به مراکز تجمع داعش در جاده منطقه "السجر" در غرب الرمادی کشته شد.

همچنین تعدادی از تروریستهای داعشی در پی حمله موشکی نیروهای داوطلب مردمی به مراکز تجمع داعش در بخش "حوض الثرثار» کشته شد. این درحالی است که نیروهای امنیتی عراق حمله داعش به جنوب فلوجه را دفع کردند که در پی این عملیات یک خودروی داعش منهدم و تعدادی از تروریستهای داعشی نیز کشته شدند.

خبر دیگر اینکه گروه تروریستی داعش هشت نفر از اهالی شهرستان "الحویجه" در شمال شرق صلاح‌الدین را در حالی که تلاش داشتند از این شهرستان به سمت نیروهای امنیتی در کوه‌های مکحول فرار کنند، اعدام کردند.

تعدادی از تروریستهای داعشی نیز بر اثر حمله هوایی ارتش عراق در الشرقاط در استان صلاح الدین کشته شدند.

و خبر دیگر اینکه شماری از تروریستهای داعشی بر اثر حمله توپخانه ای نیروهای پیشمرگه کرد به مراکز تجمع داعش در دو راهی "العزاوی" در حومه شهرستان بعشیقه در شمال موصل کشته شدند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس