نخست‎وزیر سابق لبنان و رئیس جریان المستقبل گفت: من خود را برای نخست‎وزیری کاندید نمی‎کنم، اما در صورت ضرورت برای ریاست جمهوری لبنان اقدام می‎کنم.

به گزارش مشرق به نقل از السفیر، سعد الحریری رئیس جریان المستقبل لبنان پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در عین‌التینه گفت: من خود را برای تصدی سمت نخست وزیری کاندید نمی کنم و اگر از من نخواهند ریاست دولت را برعهده بگیرم، هرگز اقدام نمی کنم.

وی افزود: ماموریت من این است که ریاست جمهوری را در مسیر درست آن قرار دهم، اما هر وقت شرایط ایجاب کند، برای ریاست جمهوری اقدام می‎کنم.

سعد حریری خلا ریاست جمهوری را فاجعه‌ای برای لبنان دانست و گفت: پس از امتحان راه‌های گوناگون اکنون در مسیر کاندیداتوری گام برمی‌داریم و حضور در پارلمان برای انتخاب نهایی امری مهم است.

پیش از این، رئیس جریان المستقبل در مراسم یازدهمین سالروز ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق این کشور ضمن تاکید بر پایبندی و تعهد به سیاست های عربستان، مواضع مبهمی را درباره مسائل مختلف از جمله انتخاب ریاست جمهوری در لبنان ارائه کرد.

سخنرانی دو روز گذشته حریری تکرار مواضع قبلی وی در خصوص حمله به حزب‌الله و متهم کردن این حزب به مداخله نظامی در سوریه و انتقاد از سیاست‌های ایران در منطقه بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    کره الاغ دزد همین مونده که تو جا پای بابای گور به گور شده ت بذاری
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    تیتر غلزه. فقط یک مسیحی مارونی میتونه رییس جمهور لبنان بشه. منظور نخست وزیر بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس