کد خبر 536875
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

داعش به تازگی فیلمی هولناک از آموزش کودکان داعشی منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل، داعش به تازگی فیلمی هولناک از آموزش به کودکان این گروه تروریست منتشر کرد. در این فیلم کودکان داعشی درحالی که زانو زده‌اند به وسیله تفنگ اسباب ‌بازی مورد اثابت گلوله قرار می‌گیرند. این شواهد نشان دهنده سوء استفاده و شستشوی فکری کودکان به دست گروه تروریستی داعش است. 

در این فیلم کوتاه، چهار کودک زانو زده‌اند و دستانشان از پشت بسته است. این کودکان رو به دیوار نشسته‌اند و پس از شلیک تفنگ اسباب بازی به زمین می‌افتند. این فیلم مربوط به کودکان تروریست‌های داعش در عراق است. بازی‌های این چنینی برای کودکان نشان دهنده تلاش داعش برای شستشوی فکری کودکان و تبدیل آنها به یکی از تروریست‌های این گروه است.

آموزش هولناک کودکان داعشی برای کشتار +تصاویر


آموزش هولناک کودکان داعشی برای کشتار +تصاویر

پیش‌تر نیز گروه تروریستی داعش فیلمی از سر بریدن یک خرس عروسکی به دست کودک داعشی منتشر کرد. این فیلم سی ثانیه‌ای در یوتیوب منتشر شد. در آن فیلم کودک داعشی با چاقویی بزرگ و تصویری از پرچم داعش بر روی دیوار، خرس عروسکی خود را سر برید. او پس از این کار چاقوی خود را بالا گرفت و با لبخند با عروسک خود بازی کرد. شستشوی فکری داعش در نهایت باعث به وجود آمدن هزاران عامل انتحاری برای این گروه می‌شود.


آموزش هولناک کودکان داعشی برای کشتار +تصاویر


آموزش هولناک کودکان داعشی برای کشتار +تصاویر


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    اینابزرگ بشن که امیدوارم نرسن چی میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس