کد خبر 536786
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

کاپیتان سوئدی پاری سن ژرمن می گوید واکنش جالبی در مورد خبرهای خروجش از این تیم داشت.

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: زلاتان ابراهیموویچ در دیدار برابر چلسی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق شد گل نخست بازی را از روی ضربه آزاد به ثمر برساند.

کاپیتان پاری سن ژرمن از عملکرد خود و هم تیمی هایش راضی به نظر می‌رسد. او بر این باور است که اگر این تیم فرانسوی بتواند در دیدار برگشت هم همین عملکرد را از خود نشان دهد، به دور بعد راه پیدا خواهد کرد.

زلاتان گفت: بازی بسیار خوبی بود. اگر در دیدار برگشت هم همین عملکرد را از خود نشان دهیم، به دور بعد راه پیدا می کنیم. آن‌گونه که دوست داشتم، بازی کردیم و پیروز هم از میدان خارح شدیم. چلسی هم چند فرصت خوب داشت و در نهایت از یکی از آنها استفاده کرد.

کاپیتان پاری سن ژرمن ادامه داد: نیمه نخست بسیار سریع بود. با گلی که به ثمر رساندیم، لحظه خوبی را برای هواداران خود خلق کردیم اما بعد از گل چلسی شرایط تغییر کرد. بسیار خوشحالیم که در نهایت موفق شدیم پیروز این بازی بزرگ و زیبا باشیم. چلسی تیم قوی و خطرناکی است. نباید فریب نتایج ضعیف این تیم در لیگ جزیره را خورد. لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت متفاوت است و فرق زیادی با دیگر رقابت ها دارد.

زلاتان درباره این سوال که آیا در پاری سن ژرمن باقی خواهد ماند یا اتفاق دیگر می افتد نیز گفت: اتفاق بزرگی رخ خواهد داد. تنها می توانم این را بگویم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس