کد خبر 536364
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا پس از محرومیت ۸ ساله‌اش شکایتی را به کمیته استیناف ارائه داد که روز گذشته بعد از جلسه ابراز امیدواری کرد تا بزودی تبرئه شود.

به گزارش مشرق، میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به همراه بلاتر رئیس فیفا پس از آنکه به 8 سال محرومیت محکوم شدند به کمیته استیناف اعتراض کردند. روز گذشته جلسه کمیته با حضور آن دو برگزار شد.

پلاتینی پس از این جلسه که 8 ساعت طول کشید در جمع خبرنگاران اظهارات امیدوارکننده‌ای زد و گفت: جلسه دفاع ما خیلی خوب بود و و این جلسه به شکل خوبی جریان یافت. انسان‌های خوبی در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: امیدوارم به همین زودی تبرئه شوم و به کارم بازگردم. کمیته می‌تواند سریع حکم خود را صادر کند تا من قبل از آغاز لیگ قهرمانان به کارها برسم زیرا کارهای مهم زیادی است که قبل از برگزاری این رقابت‌ها انجام داده شود.

رئیس اتحادیه اروپا در ادامه گفت: من منتظر بازگشت به کارم در این جشن باشکوهی که در فرانسه برگزار خواهد شد هستم.

پلاتینی درباره کاندیدهای فیفا گفت: من انتخابات فیفا را دنبال می‌کنم. در این رقابت تنها دو کاندیدا اصلی وجود دارد که شانس زیادی دارند آنها جانی اینفانتیو دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

وی افزود: اینفانتیو فردی است که سال‌ها او را زیر نظر خود آموزش دادم و شیخ سلمان نیز دوست من است. حمایت علنی از آنها کار سختی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس