کد خبر 536155
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

یک زن ایزدی برده داعش، واقعیت‌های هولناکی را درباره این گروه تروریستی افشا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل، یک برده جنسی ایزدی پس از سه ماه تجاوز جنسی و شکنجه آزاد شد. تروریست‌های داعش مادر و شش برادر این زن ایزدی را قتل‌عام کردند. نادیا، برده جنسی داعش از جامعه بشری خواست برای مقابله با داعش متحد شوند.
واقعیت‌هایی درباره برده‌های جنسی داعش

نادیا تنها یکی از 5 هزار زن ایزدی در اسارت داعش است. این زن ایزدی شاهد سلاخی شدن خانواده خود بود و سپس به مدت 3 ماه مورد تجاوز جنسی و شکنجه اعضای داعش قرار گرفت. خانواده وی در شهر سنجار در شمال عراق سکونت داشتند و در سال 2014 به دست داعش اسیر شدند. نادیا پس از اسیر شدن به مقر داعشی‌ها در موصل منتقل شد و در آنجا مورد تجاوز جنسی و شکنجه قرار گرفت. او پس از سه ماه توانست از چنگال اعضای داعش بگریزد و همینک در آلمان ساکن است. درحال حاضر، نادیا با همکاری سازمان ملل اقدام به روشنگری و تشریح تجارب خود درباره داعش می‌کند.

وی در سازمان ملل درباره این گروه تروریستی گفت: نزدیک به 5800 دختر ایزدی به دست داعش اسیر شده‌اند. این گروه تروریستی بسیاری از مردم را در عراق و سوریه به قتل رسانده و میلیون‌ها نفر را آواره کرده است. داعشی‌ها مردان ایزدی را می‌کشند و زنان آنها را به اسارت می‌برند. آنها از انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند. اقدامات داعش شامل قتل، تجاوز جنسی و آواره کردن مردم است.

وی افزود: در حال حاضر، 3400 زن ایزدی در چنگال داعش هستند و درخواست ما از جامعه جهانی آزادی زنانمان است. بخش‌هایی از شهر سنجار از دست داعش آزاد شد اما هنوز 40 درصد شهر در کنترل داعش است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    داعش و وهابی ها مانند اسلاف خود عمل میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس