سایت رسمی ریاست‌جمهوری روحانی همانند دوران احمدی‌نژاد، در رفتاری عجیب عبارت «برجام را خدا آورده است» را از متن اظهارات رئیس جمهور حذف کرد.

گروه سیاسی مشرق - «افتخارآفرینان برجام» همایشی برای تجلیل از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود؛ حسن روحانی در این همایش به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و دیگر اعضای تیم مذاکره‌کننده نشان‌های لیاقت، مدیریت و شجاعت اعطا کرد.

{$sepehr_media_1388162_400_300}
روحانی در سخنان خود در این همایش در پاسخ به منتقدان که دوران پسا برجام را به روایت وعده‌های پسینی دولت، عصر رفاه می‌دانستند؛ گفت: «برخی به ما می‌گویند حال که برجام انجام‌شده، دولت برای ملت رفاه بیاورد؛ این در حالی است که مگر ما برجام آورده‌ایم؟ برجام را ملت آورده‌اند و ما خادم مردم بودیم. برجام را خدا آورده و همان خدا نیز برای ملت سربلندی و رفاه بیشتری خواهد آورد. ملتی که توانست برجام را بسازد کشور را نیز خواهد ساخت.»[1]
گفتار مشابه روحانی با احمدی‌نژاد از سایت ریاست‌جمهوری حذف شد

گفتار مشابه روحانی با احمدی‌نژاد از سایت ریاست‌جمهوری حذف شد


اما در رفتاری عجیب سایت رسمی ریاست‌جمهوری عبارت «برجام را خدا آورده است» را حذف کرد و در مشروح سخنان حجت‌الاسلام روحانی در این همایش نوشت: «دکتر روحانی گفت: به ما می‌گویند حالا که برجام انجام‌شده دولت باید برای مردم رفاه بیاورد مگر ما برجام را آورده‌ایم، برجام را خود ملت آورد و ما خادم مردم هستیم و پیروزی ملت اراده خدای متعال بود و همان خدا هم برای این ملت رفاه و سربلندی بیشتر خواهد آورد و چنین ملتی که توانسته است برجام را بسازد، کشور را هم خواهد ساخت و ما هم به قدرت این ملت بزرگ افتخار خواهیم کرد.»[2]

گفتار مشابه روحانی با احمدی‌نژاد از سایت ریاست‌جمهوری حذف شد
وبسایت ریاست جمهوری

این اقدام سایت نهاد ریاست‌جمهوری در تحریف سخنان حجت‌الاسلام روحانی سؤالاتی را در اذهان شکل می‌دهد که آیا این گفتار حجت‌الاسلام روحانی به دلیل شباهت این سنخ سخنان به رییس‌جمهور سابق و تکرار هم‌پوشانی‌های رفتاری و گفتاری روحانی و احمدی‌نژاد در چند ماه اخیر به توصیه مشاوران رسانهٔ حذف‌شده است؟ و یا مسئولین نهاد ریاست‌جمهوری سخن حجت‌الاسلام روحانی را اشتباه و غلط دانستند و اقدام به حذف این گزاره کرده‌اند و یا تناقض میان عبارت «برجام را خدا آورده است» با مذاکره با کدخدا می‌بینند؟



[1] http://www.isna.ir/fa/news/94111912133

[2] http://www.president.ir/fa/91844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    دیگه از سانسورهایت خسته شدم مشرق خجالت بکشید به رییس‌جمهور قبل تهمت نزنید بارو کنید با "اثر وضعی" این همه تهمت و توهین به ایشان عاقبت بخیر نمی شوید 2/5 سال اول دولت نهم را با 2/5 سال دولت یازدهم مقایسه کنید تا ببینید سیاهه دروغها و بدعتها و بی قانونیها یک طومار n کیلومتری خواهد شد!!
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    موافقم به این می گویند حرف منصفانه
  • سوادکوه ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    من هم موافقم این قدر به ریس جمهور قبلی تهمت نزنید
  • ناشناس ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    درود برمحمود احمدی نژاد
  • ناشناس ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    درود بربزرگ مرد دوستداشتنی محمود احمد ی نژاد
  • محمد ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    اینقد ذلیلانه رفتار نکنید برای انتقاد از روحانی حتما باید لنگ احمدی نژادم بکشید وسط یکم جرأت داشته باشید
  • مهدی ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 1
    س. خداوند به احمدی نژاد طول عمره باعزت بده که تو فکر قشری ضعیف جامعه بود بابت مسکن مهر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس