کد خبر 535102
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

رئیس‌جمهور در پیامی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در همایش بزرگ ملی 22 بهمن و نمایش وحدت و همدلی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تأکید کرد که این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏‌های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران

بار دیگر حضور باشکوه و عزّت‏‌آفرین شما ملت بزرگ و انقلابی در جشن سی‌و‌هشتمین بزرگداشت خیزش الهی مردم ایران زمین، پیام روشن انقلاب را در سرتاسر جهان طنین‌انداز کرد.

درود خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن و ولایت‏مدار که با بصیرت و آگاهی و در میثاقی تازه، پیوند ناگسستنی خود را با اهداف و آرمان‌های بلند نظام اسلامی نشان دادید و حماسه‏‌ای نوین در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدید.

این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏‌های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است؛ انقلابی که یکی از عمیق‌ترین تحولات اجتماعی-سیاسی تاریخ بشری را بر پایۀ معنویت و عقلانیت پی افکند.

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، این نمایش وحدت و همدلی، نشانۀ تدبیر و زمان‏‌شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد بار دیگر با حضوری پرشور و انتخابی آگاهانه، به وظایف انقلابی خویش عمل کرده، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی میهن اسلامی را رقم بزند.

امسال بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب، با تثبیت حقوق هسته‌ای ملت ایران، رفع تحریم‌های ظالمانه و نخستین دستاوردهای اجرایی شدن برجام همراه بود. این پیروزی بزرگ ملی، حاصل هوشیاری فرزندان این مرز و بوم، ‌ایستادگی و حمایت ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که دشمنان نظام را ناکام و افق‌های جدیدی در مسیر رشد و شکوفایی کشور گشود.

این استقامت، صلح‏‌طلبی، آگاهی و فرهیختگی ملت؛ پشتوانه محکمی برای دولت تدبیر و امید در دفاع از اقتدار و عزّت ملی و خدمتگزاری هرچه بیشتر به صاحبان اصلی انقلاب است.

اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در این همایش بزرگ ملی، از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسئلت می‌دارم.

حسن روحانی            

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس