کد خبر 535084
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با بیان اینکه از قضاوت داور راضی نیستم، گفت: دو پنالتی ما در این دیدار گرفته نشد و ۳ امتیاز را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل مقابل راه آهن تهران، با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنانم بازی خوبی از خود ارائه دادند و به حریف فرصتی ندادیم تا بتواند به گل دست پیدا کند، اما بچه های ما ناراحت بودند که نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کرده و ۳ امتیاز را از آن خود کنند.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص قضاوت داور نیز گفت: من سعی می کنم هیچ وقت راجع به داور صحبت نکنم و این تنش را از بازیکنانم هم دور کنم که علیه داور صحبت نکرده و اعتراضی نداشته باشند اما به اعتقاد من امروز داور دو پنالتی ما را نگرفت و ما را از ۳ امتیاز محروم کرد. ما چند هفته ای است که از لحاظ داوری به مشکل برمی خوریم، اما تلاش می کنیم تا هیچ صحبتی در این خصوص نکنیم ولی امیدوارم که در هفته های آتی، داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

فرهاد کاظمی در خصوص قرارداد محسن ایران نژاد با تیم راه آهن تهران گفت: وی فسخ قرارداد کرده و به جای ایشان آشوبی به عنوان بازیکن معرفی شده است و این یک تخلف محسوب می شود و باید سازمان لیگ در این زمینه ورود کرده و حق را به حق‌دار برساند.

سرمربی سیاه جامگان در پایان خاطرنشان کرد: ما نامه ای را به فدراسیون فوتبال در این خصوص تقدیم کرده ایم تا انشاءالله با هماهنگی که بین سازمان لیگ انجام می دهند نظر نهایی خود را اعلام کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس