لنکرانی نوشت: لیست اصولگرایان، پاسخی درخور برای نیاز های فوری کشور در عرصه قانون‌گذاری است؛ وجود شخصیت های علمی و کارشناسان مومن و در کنار هم قرار گرفتن نسل های قدیم و جدید مدافعان انقلاب این فهرست را به نقطه عطفی در تعالی اصول گرایی تبدیل کرده است.

به گزارش مشرق، کامران باقری لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری طی یادداشت کوتاه از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت کرد.

متن این یادداشت به شرح  زیر است:

در این دوره از تهیه فهرست انتخاباتی، اصول گرایان تجربه زیبایی از حرکت اصولی فارغ از سهم خواهی و گروه گرایی را تجربه کردند. فهرست تهران به عنوان شاخص ترین فهرست ها با همکاری همه گروه هایی که داعیه اصول گرایی دارند نه بر اساس سهم احزاب که بر اساس شایستگی ها و توانمندی ها در رفع مشکلات کشور درعرصه قانون گزاری شکل گرفت.

کسی ادعا نمی کند که این فهرست بهتر از این نمی توانست باشد، اما اینکه گفتمان تعیین کاندیدا از تسهیم قدرت به رفع نیاز کشور و معرفی براساس شاخص، نه وابستگی به احزاب، اصلاح شود قدم بسیار مبارکی است که باید قدردان آن بود. این قدم مبارک حتی از نتیجه انتخابات هم مهم تر است چون مبنایی را فراهم کرد که امکان هم افزایی همه ظرفیت های نیروهای انقلابی را  بعد از فصلی از اختلاف نظرها فراهم آورد.

فهرست اصول گرایان تهران، پاسخی در خور برای نیاز های  فوری کشور در عرصه قانون گذاری است. وجود شخصیت های علمی و کارشناسان مومن و در کنار هم قرار گرفتن نسل های قدیم و جدید مدافعان انقلاب این فهرست را به نقطه عطفی در تعالی اصول گرایی تبدیل نموده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس