شیاطین سرخ با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا رکورد جدیدی در زمینه درآمدزایی به ثبت می‌رساند.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد سه ماه اخیر خود را 133 میلیون پوند اعلام کرد که نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد داشته است. با توجه به روند اخیر درآمدزایی این باشگاه، پیش‌بینی می‌شود در سال مالی جاری، آنها سودی بین 500 تا 510 میلیون پوند داشته باشد. اگر این اتفاق رخ دهد، منچستریونایتد 105 میلیون پوند نسبت به سال گذشته سود بیشتری داشته است.

در سه ماه اخیر، رشد درآمد باشگاه منچستریونایتد 42.5 درصد بوده است. به شکلی که درآمدهای آنها از 18 میلیون پوند به 66.1 میلیون پوند رسیده است. رشد درآمد آنها از طریق پخش تلویزیونی هم با 31.3 درصد به 37.3 میلیون پوند رسیده است.

تمام این اتفاق‌ها و رشد درآمدهای منچستریونایتد در حالی رخ داده است که آنها با قرار گرفتن در رتبه سوم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و اکنون نیز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند. اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه بر این باور است که این تیم می‌تواند در ادامه فصل هم سود فراوانی داشته باشد.

او در این زمینه گفت: «برای بهتر شدن تیم‌مان تلاش می‌کنیم و در آکادمی باشگاه نیز سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده است. شرایطی که اکنون در آن هستیم، حاصل تلاش تمام اعضای باشگاه است که به صورت شبانه روز در منچستریونایتد فعالیت می‌کنند. نتایج تلاشی که در خارج از زمین مسابقه صورت می‌گیرد نشان می‌دهد همه ما می‌خواهیم در زمین فوتبال نیز خیلی خوب نتیجه گرفته شود و این مساله اولویت ماست.»

هزینه‌های کارمندان باشگاه منچستریونایتد نیز با رشدی 14.4 درصدی به 55 میلیون پوند رسیده است. البته اگر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کرد، این میزان افزایش هم می‌یافت. البته هزینه‌های کلی این تیم نیز 4.7 میلیون پوند کاهش نشان می‌دهد اما بدهی‌های کلی باشگاه همچنان بیش از 320 میلیون پوند است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس