کد خبر 534023
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: برای اعلام اسامی نامزدهای لیست اصلاح طلبان هنوز جمع بندی و نتیجه گیری نشده است.

گروه سیاسی مشرق - لیست انتخاباتی اصلاح طلبان که قرار بود این هفته نهایی شود به دلیل دعواها و شکاف های جناح های مختلف اصلاح طلب کماکان در حال بررسی و تغییر است.

الهام فخاری مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در گفتگو با ایرنا  اظهار داشت: امروز از بعد از ظهر در این مورد جلسه داریم و این جلسات تا هر وقتی که به نتیجه برسد ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مشخص نیست که لیست امشب اعلام شود.

فخاری همچنین تاکید کرد: ممکن است در این باره نشست خبری گذاشته شود.

دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه نیز امروز از لیست جداگانه حامیان دولت خبر داد و گفت:  اعتدال و توسعه جمعی از شایستگان اعتدالی را فراتر از جناح خاصی به مردم معرفی می کند.

دهقان  لیست این حزب را فراجناحی دانست و افزود: لیست حزب اعتدال و توسعه با لیست سایر جناح ها یکسان نیست اما با لیست جبهه اصلاحات و معتدلین اصولگرا هم‌پوشانی دارد .

وی به فعالیت کمیته تعیین نامزد ها حزب متبوعش اشاره کرد و گفت: گزینه های زیادی از چهره های شاخص جناح ها و همچنین مستقلین و افراد گمنام و ناشناس به ما مراجعه کرده اند که حزب در حال بررسی است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس