کد خبر 533926
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

پس از شکست مفتضحانه مزدوران خارجی وابسته به شرکت امنیتی بلک‌واترِ آمریکا در یمن، این شرکت آدم‌کشی تصمیم گرفت از این کشور خارج شود.

به گزارش مشرق به نقل از  پایگاه خبری شبکه العام، شرکت جنایت‌پیشه آمریکایی بلک واتر پس از شکست های سنگین در جبهه تعز مزدوران خود را از یمن خارج می کند.

این شرکت که پیش از این به دلیل جنایت در عراق از این کشور بیرون رانده شده بود، این بار از سوی عربستان سعودی و امارات اجیر و تحت پوشش نظامیان کلمبیایی برای جنایت در یمن به این کشور اعزام شده بود.

خبرگزاری رسمی یمن (سبا) اعلام کرد مدیرعامل شرکت بلک واتر پس از کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن 39 نفر دیگر از اعضای یگان ضربتی این شرکت موسوم به 'شوالیه های مالت' دستور عقب نشینی این نیروها از یمن را صادرکرده است.

خروج بلک واتر از یمن و دستپاچگی امارات 
این تصمیم، نیروهای اماراتی در یمن را نگران و دستپاچه کرده است به طوری که به دنبال درز این خبر شماری از مسوولان نظامی و امنیتی اماراتی از جمله سپهبد "مزیود الشحی،" رییس اطلاعات ارتش، و "ابراهیم ناصر العلوی،" فرمانده نیروی هوایی این کشور، با یک هواپیما اختصاصی و به صورت ناگهانی وارد عدن شدند.

خبرهای رسیده حاکی است که هم اکنون پنج هواپیما برای انتقال مزدوران بلک واتر از یمن آماده شده است.

ارتش و نیروهای مردمی یمن دو روز پیش از کشته شدن هفت مزدور بلک واتر ازجمله "واسیلاو سی سرگ" فرمانده اوکراینی یگان ضربتی به همراه سه مزدور کلمبیایی، یک شیلیایی، یک استرالیایی و یک ونزوئلایی و زخمی شدن 39 مزدور دیگر خبر داده بودند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    این ادم کشها ظاهرا فیلم رمبو را زیاد دیده بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس