معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه بودجه‌ای برای افزایش مستمری مددجویان در سال ۹۵ تخصیص داده نشده است، گفت: حداکثر تلاش خود را برای افزایش مستمری انجام می‌دهیم.

به گزارش مشرق، محمد ذوالفقاری در مورد افزایش مستمری مددجویان در سال آینده گفت: در لایحه بودجه امداد اعتباری برای افزایش مستمری مددجویان از سوی دولت اختصاص داده نشده است.

وی گفت: مستمری مددجویان امداد همانند سال قبل با همان مبلغ اعمال خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: البته در کمیته امداد به منظور رفاه حال بیشتر مددجویان تحت پوشش، پیگیر افزایش مستمری این افراد از طرق مختلف هستیم و بر همین اساس ما نیز به مجلس پیشنهاد کرده‌ایم که مستمری مددجویان معادل ۴۰ درصد حداقل حقوق کارگران باشد.

ذوالفقاری گفت: در حال حاضر مستمری که به یک خانواده یک نفره پرداخت می‌شود، ۵۳ هزارتومان است و مستمری که به یک خانواده ۵نفره پرداخت می‌شود، حداکثر ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود که البته مستمری جدای از کمک‌های دیگری است که در زمینه‌های درمان، بهداشت، تغذیه، آموزش و ... به خانواده‌های مددجویان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و ۵۰ هزار زن سرپرست خانوار از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند و همچنین ۲۰۰ هزار کودک نیز تحت پوشش حامیان در طرح اکرام هستند و ۳۳۰ هزار کودک غیریتیم نیز در طرح محسنین از کمک‌های خیرین بهره‌مند می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    مددجویان کمیته امداد وام خود اشتغالی بدون بهره دارند ما که نداریم اونها از من وضعشان بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس