دقیقه ۸۹ مسابقه استقلال تهران برابر استقلال اهواز مشکوک ترین و جنجالی ترین صحنه داوری ماه های اخیر فوتبال ایران اتفاق افتاد.

به گزارش مشرق، سه ماه از بازی جنجالی پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و خطای هندی که میرزابیگی کمک داور بازی از ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس گرفت و در نهایت منجر به حذف سرخپوشان از این رقابت ها شد گذشته، مسابقه ای که سوالات و ابهامات زیادی را درباره لزوم معاینات چشمی داوران پیش از آغاز رقابت ها ایجاد کرد و حالا یک تصمیم بحث برانگیز داوری دیگر در مسابقات جنجال ساز شده است.

طالب ریکانی که تیمش برخلاف تمام انتظارات استقلال قدرتمند را در آزادی ۹۰ دقیقه متوقف کرده بود در لحظات پایانی پشت یک ضربه کاشته ایستاد و شلیکش در حال ورود به دروازه استقلال بود که وحید طالب لو با یک شیرجه بلند توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید. در تصاویر تلویزیونی این طور به نظر می رسید که توپ همراه با دست طالب لو از خط رد شده و گل به ثمر رسیده اما موعود بنیادی فر کمک داور نظر دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

علی خسروی کارشناس داوری با تماشای این صحنه اعلام کرده توپ از خط رده شده است.

استقلال اهواز با این گل می توانست یک شگفتی خلق کند و با برد صدرنشین لیگ بعد از مدت ها سه امتیاز بازی را کسب کند.

با توجه به فاصله زیاد دوربین از صحنه از روی عکس ها درست نمی توان تشخیص داد توپ از خط رد شده یا نه اما با مشاهده فیلم بازی و نگاه به جهت حرکت بدن طالب لو به سمت دروازه می شود حدس های بهتری زد. باید دید تمام توپ از تمام خط دروازه عبور کرده است یا خیر.

{$sepehr_media_1377193_400_300}
دانلود

توپ اهوازی‌ها از خط رد شد؟
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پسر ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    گل شد معلوم بود
  • shs ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    خدائی باید مفتضح میشدن تا درس بگیرن بدونن دست کم گرفتن حریف همین میشه..از این زاویه گله که ای کاش داور گل رو میدید شاید مظلومی به خودش بیاد که درحد واندازه استقلال نیست
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    ایرادی نداره فدای سر مون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس