کد خبر 531937
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

بنا به گزارش ها، ایسکو در نقل و انتقالات زمستانی نزدیک آرسنال شده بود اما اصرار زیدان از تلاش باشگاه لیگ برتری جلوگیری کرد، چرا که به اعتقاد او رئال مادرید زمان کافی برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این بازیکن نداشته است.

به گزارش مشرق، در حالیکه این روز ها خبر پیشنهاد 75 میلیون یورویی جیانگسو سونینگ چین به اسکار نقل محافل ورزشی است، روز جمعه روزنامه The Sun گزارش داد که آرسنال برای جذب ایسکو از رئال مادرید پیشنهادی 45 میلیون یورویی ارائه کرده و در اصل این پیشنهاد از سوی مادریدی ها پذیرفته نشده است. علاوه بر این، گفته می شود که آرسنال در تابستان پیش رو بار دیگر برای انتقال ایسکو به ورزشگاه امارات تلاش خواهد کرد.

با اینحال، اکنون که زین الدین زیدان در سانتیاگو برنابئو روی کار آمده، بعید است که ایسکو میلی به جدایی داشته باشد. زیر نظر رافا بنیتز، این هافبک فرصت های خود را در ترکیب اصلی محدود می دید و تنها در اواخر دوران کاری سرمربی اسپانیایی وی به یک نیمکت نشین کامل تبدیل شده بود. اما زیر نظر زیدان همه چیز عوض شده است.

تصور می شود که آرسنال در تابستان پیش رو بودجه ای 260 میلیون یورویی داشته باشد و آرسن ونگر قصد دارد تغییرات اساسی در ترکیب تیم خود داشته باشد. قرارداد حق پخش تلویزیونی که توسط باشگاه های لیگ برتری امضاء شده است برای فصل 2016/17 باعث افزایش 100 میلیون یورویی بودجه آرسنال خواهد شد.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس