کد خبر 531837
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

رئیس آژانس جاسوسی داخلی آلمان تاکید کرد: شبه نظامیان داعش تحت پوشش مهاجر وارد مرزهای اروپا شده‌اند.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه برلینر سایتونگ، یک روز پس از آنکه نیروهای امنیتی آلمان یک حمله تروریستی در برلین را خنثی کردند، رئیس آژانس جاسوسی داخلی آلمان تاکید کرد که گروه تروریستی داعش، نیروهای خود را در پوشش مهاجر به کشورهای اروپایی اعزام کرده است.

هانس جورج ماسن تصریح کرد: حملات تروریستی پاریس در نوامبر گذشته نشان داده است که داعش عمدا تروریست ها را در بین مهاجرانی که وارد اروپا شده اند، قرار داده و آنها را به کشورهای اروپایی اعزام کرده است.

وی افزود: تروریست های زیادی در پوشش مهاجر وارد اروپا شده اند و این واقعیتی است كه نهادهای امنیتی با آن روبرو هستند. ما سعی می کنیم تا بفهمیم آیا هنوز تروریست های داعش وارد اروپا شده اند.

وی گفت: آژانس جاسوسی آلمان بیش از 100 گزارش دریافت کرده است که نشان می دهد تروریست های داعش در بین مهاجرانی بوده اند که هم اکنون در آلمان زندگی می کنند.

نگرانی ها نسبت به حملات تروریستی در آلمان پس از حملات پاریس به شدت افزایش یافته است. روز پنج شنبه نیروهای امنیتی آلمان 2 مرد را که مظنون به ارتباط با گروه تروریستی داعش بودند، بازداشت کردند. این 2 نفر ظاهرا برای انجام حمله تروریستی در برلین آماده می شدند.

مقام های آلمانی سال گذشته یک مسابقه دوستانه فوتبال در شهر هانوفر را لغو کردند و ایستگاه ها را در شهر مونیخ در آستانه سال جدید میلادی بستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس