رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: برخی می‌آیند این روزها عکس خط و سخنان امام راحل و رهبری حرف می‌زنند، از این رو باید گفت «بیت امام راحل که از بیت امامان (ع) ما بالاتر نیست چراکه خط کش ما ولایت است.»

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل بر اساس آموزه‌های قرآن و عترت دو هدیه آسمانی در انقلاب برای ما آورد، ابتدا خطاب به مردم فرمودند «شما با عقل خود حق انتخاب دارید چرا باید انگلستان و آمریکا باید برای این مملکت حکومت تعیین کنند؟»

رئیس موسسه روایت سیره شهدا افزود: مردم مظلوم حجاز هم‌اکنون وضعیتشان به مانند مردم ایران قبل از انقلاب است و می‌گویند آل سعود دست نشانده استکبار را نمی‌خواهند البته که مردم تمام کشورهای دنیا و مظلومان عالم همین حرف را می‌زنند لذا امام در انقلاب هدیه دومی که معرفی کردند قرآن کریم، پیامبر و حجت باطنی بود.

وی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت در جامعه اسلامی، تصریح کرد: امروز در مملکت ما یک عده ولی امرشان رهبر معظم انقلاب است و یک عده دیگر هم ولی امرشان باراک اوباما است لذا امام راحل فرمودند «در کنار حق انتخاب باید خط کش انتخاب هم داشته باشید که آن ولایت است.»

وی خاطر نشان کرد: آیا گره زندگی مردم خودرو و هواپیما است؟ اقتصاد وارداتی و طبق قرارداد کرسنت نیست بلکه تکیه بر صنعت و توان مردم و اقتصاد مقاومتی است.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا عنوان کرد: اگر اقتصاد ما تکیه به ولایت نداشته باشد آنگاه ضربه می‌خوریم لذا سفرهای متعددی که از سوی اروپا و آمریکا به کشور صورت می‌گیرد را باید مراقبت کنیم البته که مخالف سرمایه‌گذاری نیستیم بلکه نمی‌خواهیم دوباره کلاه بر سر ما گذاشته شود.

وی تاکید کرد: 98 درصد با خط کش ولایت به جمهوری اسلامی رای قاطع دادند لذا خودمان بنی‌صدر را انتخاب کردیم اما چون با خط کش ولایت نبود دودش به چشم‌مان رفت، از این رو باید توجه داشت که اگر در هر انتخابی از خدا، پیامبر، امامان و ولی خود اجازه گرفتیم آنگاه انتخاب ما انتخاب برتر است.

ماندگاری در ادامه بیان کرد: شهدا با خط کش ولایت به جبهه رفتند لذا ای کاش همه مسئولان ما آنقدر به فهم برسند که بدون اجازه ولایت عمل نکنند چراکه امام (ره) می‌فرمودند «شورای نگهبان خط کش است» و همچنین رهبر معظم انقلاب هم به آن تایید کردند اما برخی می‌آیند این روزها عکس سخنان رهبری و امام راحل حرف می‌زنند، از این رو باید گفت بیت امام راحل که از بیت امامان (ع) ما بالاتر نیست چراکه خط کش ما ولایت است.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا خاطر نشان کرد: با نهایت احترام به بیت امام اگر مطابق خط امام و قانون اساسی باشند تاج سر ما هستند اما اگر خدای نکرده حرف‌هایی از بیت امام راحل بیرون بیاید که مطابق این مباحث نباشد آنگاه با آنها کاری نداریم لذا نواده روح‌الله کم نداریم که نمونه‌اش، سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، شیخ باقر نمر و عبدالملک بدرالدین هستند لذا با عکس کسی دنبال کسی راه نمی‌افتیم چرا که خط امام برای ما مهم است.

وی اذعان کرد: باید مراقب باشیم که در انتخابات هفتم اسفند برای ما پشیمانی رخ ندهد و به کسانی رای بدهیم که جانشان را برای ولایت می‌دهند و حرف شنوی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • بیتام ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    همه باید عمل کنند همه
  • ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    وقتی هواپیما نداشته باشیم دیگه صنعت توریسم نداریم و دیگه شما نمیتونی صبح تهران سخنرانی کنی و ظهر تو مشهد و شب تو تهران برادر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس